Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicole288 schreef:Ik heb hier alleen via de artikelen op bokt wat van meegekregen, maar als echt bewezen is dat je onschuldig bent kan ik me voorstellen dat iemand daar op terug blijft komen tot je naam officieel geklaard is.
Het kwpn komt wel heel star over als ze dat bewijs gewoon van de hand wijzen en volhouden dat het wel zo was, omdat ze dat nu eenmaal eerder ook gezegd hebben
Nicole288 schreef:Ik heb hier alleen via de artikelen op bokt wat van meegekregen, maar als echt bewezen is dat je onschuldig bent kan ik me voorstellen dat iemand daar op terug blijft komen tot je naam officieel geklaard is.
Het kwpn komt wel heel star over als ze dat bewijs gewoon van de hand wijzen en volhouden dat het wel zo was, omdat ze dat nu eenmaal eerder ook gezegd hebben
janderegelaa schreef:Het KWPN kan wel geschikt hebben maar blijkbaar vonden ze dat geen reden om hem alsnog toe te laten.
Ik ken Kollen, dat is echt een hele goeie advocaat en zeker niet iemand die iets beweerd zonder dat zijn opdrachtgever daar opdracht voor gegeven heeft...
sporter schreef:Nicole288 schreef:sporter: Ik weet niet of het ze er om te doen zal zijn dat hij alsnog toegelaten wordt?
Gaat het er niet gewoon om dat hun naam officieel gezuiverd wordt ivm die doping?
Ja maar hoe zuiveren? Er kan verder toch niks meer gedaan worden.