Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als deze man al die jaren geen stallingsgeld betaald zou hebben zoals jullie suggereren
Insider schreef:De zaak Guldenberg
Als deze man al die jaren geen stallingsgeld betaald zou hebben zoals jullie suggereren dan is de hengst dus eigenlijk helemaal niet meer van hem. Maar als hij 150.000 gulden heeft ontvangen kan hij dat prima betalen. Snap eigenlijk niet goed wat hij nu nog wil, denk dat hij straks de grote verliezer zal zijn. En dat het paard daar al die jaren onder heeft moeten lijden.
Misschien tijd dat hij eens van dat leuke paard gaat genieten en er goed voor gaat zorgen. Lijkt me nuttiger dan juridisch gekonkel met het KWPN.
hilden1971 schreef:M.b.t. het verhaal over stallingsgeld, is een ons kent ons verhaal dat hier op Bokt de ronde doet. M.b.t. Guldenberg is het klip en klaar dat er gesjoemeld is door het stamboek. Gelet op de onwaarheden mbt het doping verhaal. Middels een aantal koppelingen heb ik de officiële documenten geplaatst, waaruit blijkt dat Guldenberg absoluut geen doping heeft genoten niet tijdens de eerste bloedtest/dopingtest en niet uit de 2e test.
Insider schreef:hilden1971 schreef:M.b.t. het verhaal over stallingsgeld, is een ons kent ons verhaal dat hier op Bokt de ronde doet. M.b.t. Guldenberg is het klip en klaar dat er gesjoemeld is door het stamboek. Gelet op de onwaarheden mbt het doping verhaal. Middels een aantal koppelingen heb ik de officiële documenten geplaatst, waaruit blijkt dat Guldenberg absoluut geen doping heeft genoten niet tijdens de eerste bloedtest/dopingtest en niet uit de 2e test.
Ja en? daar heeft hij dan toch 150.000 gulden schadevergoeding voor gekregen. Is dat niet genoeg?
Voor die tijd was dat veel geld.
hilden1971 schreef:Je spreekt over een schadevergoeding, maar het betrof een schikkingsvoorstel van de zijde van het stamboek met reeds eerder genoemde punten. Dit is geaccepteerd, en alleen nog niet volledig ten uitvoer gebracht door het stamboek.