Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar hoop dat terecht is en dat het met de paardjes goed afloopt...
) jorika1986 schreef:Ik kom regelmatig daar over de dijk gesjeesd maar zo slecht vond ik de pony's er niet uitzien. Ik zag er regelmatig volk met de pony's bezig zijn en ook pony's vrij rond lopen.
Volgens mij is 30 stuks wel heel erg overdreven... zoveel stonden er daar niet denk ongeveer de helft.
Gowlan schreef:jorika1986 schreef:Ik kom regelmatig daar over de dijk gesjeesd maar zo slecht vond ik de pony's er niet uitzien. Ik zag er regelmatig volk met de pony's bezig zijn en ook pony's vrij rond lopen.
Volgens mij is 30 stuks wel heel erg overdreven... zoveel stonden er daar niet denk ongeveer de helft.
Ik weet dat ze wel degelijk 30 paarden daar hadden staan
Caesar schreef:Als je googled op Navajo Ranch kom je bijna alleen maar notulen en informatieve teksten over deze ranch van de gemeente tegen. Dat er een kwestie is, zal dan ook wel zijn, echter is dat nóg geen reden om je paarden te verwaarlozen. En zeker niet als het een soort opvanginstantie betreft...
Het gaat hier om bijv. illegale bouw op een perceel van 212 m2. Stel dat ze een overkapping wilde maken maar dit al jaren tegen wordt gehouden?