Onze eerste wedstrijd

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Perla

Berichten: 3694
Geregistreerd: 07-09-05
Woonplaats: friesland

Onze eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 21:38

Gisterhad ik met Perla onze eerste wedstrijd
Het was een soort onderlingewedstrijd maar dan van 3 clubs en het was wel officieel voor winstpunten. Hij werd gehouden in Franeker.
Sochtes had ik haar eerst nog gelongeerd, odat ze heel veel energie heeft en ik anders bang was dat ze alle kanten op zou schieten bij het inrijden. Maar dat viel reuze mee.

We gingen om 11 uur an huis, en daarvoor had ik rustig aan alle spullen in de auto geladen en niks vergeten
Toen we aankwamen was Geertje (classeygurl op bokt) net met haar paard Unique in de ring dus die heb ik even zien rijden, ze reed supernetjes (185 punten)
Daarna ben ik met mijn zusje gaan opzadelen en heb ik rustig aan ingereden, Perla was heel erg lief en trok zich weinig aan van mijn spanning wat zo langzamerhand ook verdween.
De buitenbak waar we in moesten inrijden was heel erg zwaar en het was erg druk dus waren er veel (bijna)botsingen

Toen ik de proef inocht kwamen de zenuwen weer even om de hoek kijken dat was wel jammer want daardoor reed ik een stuk minder netjes als bij het inrijden.
Mijn punten waren 168 ik had zelf wel iets meer verwacht maar goed voor onze eerste wedstrijd was dit ook wel oke vond ik.

Mijn zusje heeft heel veel foto's gemaakt: viewtopic.php?f=10&t=573514&hilit=

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:53

Jammer van je punten!
Volgende keer weer beter!

Mieke_Cunna

Berichten: 2633
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:02

heej,
Nu proberen je zenuwen onder controle te krijgen!
Leuke foto's hoor
Veel succes de volgende keer.

Perla

Berichten: 3694
Geregistreerd: 07-09-05
Woonplaats: friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 13:05

Bedankt voor jullie reacties 2 junie heb ik de volgende wedstrijd

Marijkjuh

Berichten: 8300
Geregistreerd: 24-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:46

Jammer van je punten, maar voor een eerste wedstrijd is het wel netjes. Leuke foto's trouwens