Wedstrijd nummer 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Wedstrijd nummer 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 10:21

Na twee weken geleden onze eerste wedstrijd, gister alweer de tweede. De laatste week liep ze erg lekker dus ging met vertrouwen richting stal. Het begon al dat mevrouw de trailer niet op wilde, uiteindelijk na een paar minuten stond ze erop. Komen we daar aan op een heel klein terreintje en we zagen alleen maar (3) buitenbakken. Maar ja paard van de trailer gehaald. Ze was zeik nat en ze had der eigen been open getrapt. Toen ze van de trailer kwam was ze redelijk rustig, alle energie al verspeeld
Op gaan zadelen en richting buitenbak. Daar vertikte ze het om alleen door die bak te gaan, telkens op der achterbenen rond draaien richting uitgang Even doorgepakt en toen liep ze tot de helft redelijk, nou ja en beetje los gereden. 5 minuten toen werd ik geroepen ja kom maar hierheen. Moest ik 200 meter over een weg, maar dat is leuk met een paard dat niet verkeersmak is… Nou ja stond ik daar, bleek ik daar nog een kwartier te moeten wachten, maar daar kon je dus niet rijden, alleen beetje stappen op grasveldje met allemaal stenen enzo Stond te wachten en ze kwam omhoog een paar keer en hinneken naar andere paarden. Nou ja toen mocht ik eindelijk naar binnen, durfde ze niet naar binnen.
Toen we binnen waren werd ze wat rustiger maar eerst nog overal naar kijken dus weer erg onrustig in de aanleuning. Ook sprong ze de eerste middendraf aan in galop en 1x verkeerd aan in galop Maar voor de rest was het redelijk, verwachtte er niet zoveel van. Had dan ook 164 (nieuwe proeven ) punten, ook wel redelijk terecht denk ik
Toen moest ik weer 7 minuten stappen op dat terreintje, kwam ze opeens met vier benen van de vloer en weer omhoog komen. Nou ja de 7 minuten overleefd en toen liep ze eigenlijk een lekkere proef. Middendraf kwam er voor mijn gevoel goed uit, ze was een stuk losser en nageeflijker dan de eerste proef. Had een lekkere proef neergezet en het kon voor mijn gevoel nog wellis richting een winstpunt gaan. Bleek ik voor deze proef ook 164 te hebben Snap er niks van, de proeven waren echt niet van dezelfde waarde. Baal dus eigenlijk ook wel, is mijn gevoel zo slecht of zijn die proeven gewoon zo verkeerd gejureerd? Nou ja het zal wel, op naar de volgende keer. Ben in elk geval trots op mijn meisje, ze reageert best goed op de wedstrijden!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 10:32

NOuwja mooie puntjes toch wel 164
Op naar de volgende

TopLadyI

Berichten: 6198
Geregistreerd: 15-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 10:33

Joor; Bij 180 is een WP.

Benen opengehaald?
Hebben jullie geen transportbeschermers?
Nuta was toch wel verkeersmak?
Wel balen van je punten.

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 10:37

Ging nog van de oude proeven uit sorry ook niet zo goed gelezen geloof ik want staat er ook in

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 10:40

Balen nouk
volgende keer beter

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 10:40

Heb altijd peeskappen om, omdat ze anders der benen breekt Nee niet verkeersmak, we zijn er mee bezig geweest

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 11:45

Nouja, volgende keer beter toch weer Nouk

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 11:57

Het kan niet altijd over roosjes gaan
En inderdaad, gewoon vrolijk op naar de volgende keer!

Enamorado

Berichten: 2026
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 12:03

okee balen dat je geen winstpunt hebt maar zij en jij zijn wel weer een ervaring rijker. ik vind het heel erg goed van je dat je gewoon door gaat en het toch probeert. er zijn ook mensen die afhaken.
ze begint je blijkbaar toch goed te vertrouwen anders was ze die binnenbak nieteens in gegaan en had ze daar ook alleen maar op haar achterbenen gestaan.
ze heeft een hoop bijgeleerd denk ik met al die dingen die ze daar gezien heeft. dat is ook heel wat waard voor in de toekomst!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Re: Wedstrijd nummer 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:26

Hee Anouk, leuk joh dat je al fijn wedstrijden met dr rijdt!
164 is natuurlijk niet helemaal top, maar je komt er wel! Ik denk dat paard weer een hoop ervaring opgedaan heeft en dat ik ook heel belangrijk!

Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:58

Ik dacht ook al; 164 is toch goed?
Maar ag het is even wennen.
Hopelijk gaat het de volgende keer beter.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 15:09

Nouk, zo verkeerd is 164 toch niet. Is je 2e keer met Tenuta.

Volgende keer misschien beter

Je bent nu in iedergeval weer een ervaring rijker.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:07

Kan idd niet altijd goed gaan, maar wel raar datje dan de 2e proef zelfde punten hebt. Volgende keer beter!

Mandyy

Berichten: 30503
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:28

Balen van je punten Nouk.
Volgende keer gaat het vast beter!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Wedstrijd nummer 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 19:00

Dank jullie wel, ik weet dat het niet altijd goed kan gaan en weet ook dat ik eigenlijk niet op een winstpuntje moest hopen. Maar het voelt gewoon zo kuut dat die proeven gewoon gelijk zijn gejureerd. Ik heb nog een paar foto's ja mn pc werkt eindelijk mee Foto's

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Wedstrijd nummer 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:21

Dat is wel jammer vooral dat je van de 2de proef een goed gevoel had.
En zo heel slecht is 164 punten nou ook weer niet.

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 23:45

Oei was je naar Woerden toe!? ja das irritant dat je dan over dat weggetje moet, zeker met een gespannen paard. Heb je wel goed gebukt toen je de binnenbak in moest?
Is niet de makkelijkste locatie...

Jammergenoeg geen verschil in je punten!
nou ja volgende keer beter

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 09:06

Achteraf blijkt dat er 2 punten verschil tussen de proeven zat (verkeerd geteld bij allebei) maar ja dat is nog niet het verschil dat ik dacht

Was inderdaad in Woerden en ja heb gebukt

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Wedstrijd nummer 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 09:46

Ach ja ik ken het Ik krijg ook nooit winstpunten ook al rijd ik een geweldige proef en krijg je complimentjes van de mensen die stonden te kijken *geen kenissen hoor*... Maarja ik weet waar het aan ligt, ze zien liever een flinke kwpn-er dan mijn iele bottige Cheeka...

Is wel lekker irritant als je met een onervaren paard langs de weg moet Daar wordt je zelf ook niet rustiger van Maarja ook dat gaat vanzelf beter

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:31

Jammer, volgende keer beter!