Manege Warnaar!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fay

Manege Warnaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 07:31

Hallo bokkers! ;)
Ik vroeg mij af wie er op de manege warnaar rijden/reden..
Zelf ging ik op die manege toen ik ong. 6/7 jaar was en ging er op m'n ong. 9de weer af..
Toen kreeg ik namelijk en eigen pony...
Nu was ik ook nog benieuwd of : Chayenne, Pebbles, Dinky, Penottie, Passadora ( Of zo iets? Dat héle oude ponytje..)

Waar zijn ze, leven ze nog? Zijn ze verkocht enz enz...

Ik hoop wat te horen.. Op hyves heb ik ookal manege warnaar opgezocht en heb wel al wat foto's...

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 20:37

hoi
ik rij met VPG opmeer (paardrijden voor mensen met een beperking) bij manege warnaar op vrijdag avond sins januari 2011. chyenne en dinky zijn er nog. pebbels is denk ik verkocht. dinky loopt met VPG opmeer het 1e uur echt een schattig ponytje. ik rij op coby in het 4e uur. verder heb ik ook nog op rozarella en apollo gereden kan je deze 3 paarden ook? ik vind manege warnaar erg leuk. het leuktse vind ik dat wij mee mogendoen met hun activietijten we zijn in het 4e uur ook hard aan het trainen voor carucel.

Lotte1801

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 11:28

Haai haai! Update voor je :)
Ik rijd ook bij Warnaar, vooral op Cleo(patra).

Chayenne: Staat er nog, loopt nog steeds keurig haar lesje.
Pebbles: Is al best een tijd weg.
Dinky: Is deze zomervakantie naar een klein meisje gegaan en staat daar nu heerlijk te genieten van haar pensioen met af en toe een ritje.
Penottie en Passadora: Heb ik niet eens gekend, maar staan er nu zeker niet meer

kirstenlisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 14:47

Dinky staat nu in de Beemster en rijdt samen met Lisa haar rondjes. Ze gaat mee naar de bossen en deed mee tijdens de ponykeuring in de Beemster. Het gaat hartstikke goed met Dinky! Ze geniet volop van haar oude dag!

Lotte1801

Re: Manege Warnaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 14:54

Senna, mika, didi en abel zijn inmiddels ook weg :(