onderlinge koudbloeden dressuur wesdtrijd

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evelina1984

Berichten: 31
Geregistreerd: 19-06-13
Woonplaats: Breda

onderlinge koudbloeden dressuur wesdtrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 13:11

Onderlinge koudbloeden dressuur wedstrijd!!!!!!!!

Wij organiseren op zondag 21 september een onderlinge dressuur wedstrijd voor koudbloeden.
De wedstrijd zal door officiƫle juryleden gejureerd worden. Ook zullen de protocollen uitgebreid ingevuld worden en zal de jury bruikbare tips meegeven. Er zullen leuke kraampjes aanwezig zijn en natuurlijk een lekkere catering.

We zouden het leuk vinden als je meedoet!

Waar: Pensionstal de Hoge brug te Breda
Datum: Zondag 21 September 2014
Klasse: B t/m M2
Bodem: Zand (Agterberg bodum)
Inschrijven: t/m 11 September ( dit kan door een mail te sturen naar evelien_martens17@hotmail.com
Kosten: 7,50 per proef

Misschien tot 21 september, Groetjes Michelle en Evelien Martens

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 21:01

Heb de wedstrijd bij ons op de koudbloedenkalender geplaatst 8-) maar had nog een vraagje is het mogelijk om 2 proefjes te rijden of is het voor 1 proef?

evelina1984

Berichten: 31
Geregistreerd: 19-06-13
Woonplaats: Breda

Re: onderlinge koudbloeden dressuur wesdtrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 19:29

Ohh super gaaf. Bedankt!! Over het algemeen rijd je 1 proefje. Je kunt wel 2 verschillende klasse rijden bv B en l.Maar een paardje kan natuurlijk 2 x mee doen met verschillende ruiters!
Ik hoop dat ik je vraag goed beantwoord hebt, anders hoor ik nog graag van je!

Groetjes Evelien!!

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:32

:j weet ik voldoende

evelina1984

Berichten: 31
Geregistreerd: 19-06-13
Woonplaats: Breda

Re: onderlinge koudbloeden dressuur wesdtrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 21:33

Had jij liever een ander antwoord gehad? Als ik weet wat, kan ik misschien iets aanpassen voor je?

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: onderlinge koudbloeden dressuur wesdtrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:36

Meeste mensen zullen niet helemaal gaan wassen, vlechten en erheen rijden voor slechts 1 proef, gok dat als je kan regelen dat mensen er twee kunnen rijden, er meer animo zal zijn

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:13

Voor mij was het gewoon ter info voor op de site te zetten :)

maar idd wat lowara zegt is wel waar :j bv bij bonte tinkers met sokken e.d. kost dat meestal toch behoorlijk wat tijd := en dat dan dus allemaal voor slechts 1 proefje van 5-6min :(:)
Bij ons in de B onderling bij de jongere ruiters was er trouwens wel ook best een groepje die toch maar 1 proefje wilden rijden, voornamelijk omdat dat al spannend genoeg was :+ , pony (nog) niet zoveel conditie had en/ of idd meerdere ruiters op 1 pony :)
maar het gross vd volwassenen en natuurlijk de KNHS ruiters rijden allemaal graag 2 proefjes :j

Als 2 proefjes geen optie is ivm te weinig ruimte/ ringen dan is het misschien een toegevoegde waarde als er naast uitgebreid protocol ook nog ruimte na de proef is om paar minuten of zo met jury na te spreken?! Misschien dat dat dan ook wel iets is waardoor men toch graag komt ?! :)

Hier in de buurt is er bv maandelijks een "oefendressuur" met aanwijzingen/ aandachtspunten door jury :) Dan wel gewoon voor gewone paarden en pony's, maar daar is het echt altijd druk :j voor beginnende ruiters maar ook zeker voor ruiters die twijfelen of ze al een klasse hoger kunnen en/ of met jonge paarden en pony's.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:15

O ja en heb je ook facebook? en een event aangemaakt? Misschien anders een idee om dat ook te doen en het dan ook hier te delen :) https://www.facebook.com/groups/101786526649814

:o Ik ben ook nog even zo vrij geweest om ff een linkje te plaatsen bij Rassenpraat- fjorden, haflingers en tinkers bij "linkje naar topics buiten [FJ] [HA] [TI]

Even nieuwe initiatieven helpen promoten :o :P

evelina1984

Berichten: 31
Geregistreerd: 19-06-13
Woonplaats: Breda

Re: onderlinge koudbloeden dressuur wesdtrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 23:53

Het heeft 2 redenen. omdat ik wil dat iedereen genoeg tijd krijgt met ze proefje en erna. De uitgebreiden protocollen en iedereen z'n persoonlijke tips van de jury onder z'n protocol. Wil dit juist voor jonge paarden of voor mensen die twijfelen of ze een niveau hoger kunnen rijden. Daarom doe ik ook bij jouw mee!

We hebben ook niet de faciliteiten om 2 proefjes te doen :-( onze binnen en buiten bak zijn super. Jammergenoeg heb ik niet van beide 2.

Ik heb zeker Facebook!! Zal morgen eens gaan uitvogelen hoe het in z'n werking gaat! Bedankt nog voor je tips!

Zal eens op die link kijken ;-)

evelina1984

Berichten: 31
Geregistreerd: 19-06-13
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 22:55

LET OP, EINDE VAN DE INSCHRIJVING IS IN ZICHT :-(

Dus pak je kans een schrijf je nog snel in!!

Wie weet tot 21 september! Wij hebben er super veel zin in!

Groetjes Evelien