Hallo Bokkers Wie doet er nog meer mee aan de haflinger/fjorden wedstrijd in Hoogenweg?Ik doe mee met mijn haflinger Joey,en maak mijn L2 debuut Groetjes, Janine
Ligt in Overijssel bij hardenberg dus niet in het noorden XDJe kan het ook op google maps intypenDoe je ook mee?
Zal even zien met de mijne of er iets te regelen valt.Hoogenweg nog nooit geweest .Als ik start is dat officieel L1.
Vergeten erbij te zetten, je kan er inderdaad onofficieel en officieel starten Ook kan je dressuren, springen, vaardigheidsproef en je kan gebruik maken van de crossbaan!
klinkt wel erg verleidelijk! Hebben ze 't daar vaker? Mocht ik wat kunnen regelen kwa werk dan kom ik ook en start maar voor 't eerst L2 paarden.
Ja volgens mij ook, tenminste zoiets kon je afleiden uit het stukje wat ze hadden geschreven op startlijsten.
ylva538 schreef:Ligt in Overijssel bij hardenberg dus niet in het noorden XDJe kan het ook op google maps intypenDoe je ook mee?Dat vind ik dus het noorden Woon zelf in NB, nog net niet in België dus dat is me toch te ver!