Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:59

Succes iedereen die morgen moeten rijden ! :)

ZilverLover

Berichten: 524
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 23:05

Veel succes en plezier voor iedereen de komende dagen!

xSophia

Berichten: 145
Geregistreerd: 22-03-09

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 09:25

Ik moet zaterdag om 11.15 uur.
Hebben jullie enig idee hoe lang je van te voren aanwezig moet zijn?
Rijden jullie in wedstrijdoutfit en knotten jullie je paard?
Nog nooit zoets gedaan, vandaar al die vragen!

rodie91
Berichten: 145
Geregistreerd: 03-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 09:32

hoe krijg je zo een brief?

Charlotte_F
Berichten: 657
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Leiden

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 12:51

Mijn vervoer heeft afgezegd! Dus als iemand me kan brengen, heb een minibrachtwagen of trailer! Dikke stress

irisssssje
Berichten: 687
Geregistreerd: 01-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 15:37

xSophia schreef:
Ik moet zaterdag om 11.15 uur.
Hebben jullie enig idee hoe lang je van te voren aanwezig moet zijn?
Rijden jullie in wedstrijdoutfit en knotten jullie je paard?
Nog nooit zoets gedaan, vandaar al die vragen!


Een witte rijbroek en een geknot paard zijn verplicht! En ik denk dat je zelf mag weten hoe lang je van te voren aanwezig bent. Ik ga gewoon nog een half uur losrijden voor de les begint.

irisssssje
Berichten: 687
Geregistreerd: 01-01-08

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 23:31

Hoe is het vandaag geweest?

Ik rijd morgen om half 5, nu nog maar in een groepje van 3, er is er eentje uitgevallen. Vind ik wel fijner eigenlijk :D

anais96

Berichten: 1120
Geregistreerd: 01-09-08
Woonplaats: Kerkwerve

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 23:40

Ik zal morgen verslag doen! Het was iig super leerzaam en echt heel erg leuk! Je krijgt zelfs een protocol!

DaisyB94

Berichten: 1281
Geregistreerd: 22-03-12
Woonplaats: Alblasserdam

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 07:43

Hee iris ik zie je morgen denk want je moet ma mijn groepje rijden volgens mij

anais96

Berichten: 1120
Geregistreerd: 01-09-08
Woonplaats: Kerkwerve

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 23:09

Ik moest gister om kwart voor 10 rijden. Ben om kwart over 9 in gaan rijden, er zijn 2 bakken en een gedeelte om in te rijden. Je wordt geroepen met je groepje en gaat de bak in. Je wordt verdeelt in groepjes van 2 en gaat met een instructeur werken, na een tijdje waren we gewisseld van instructeur. Als eerst ging ik werken aan het losrijden, kreeg complimenten en werd goed geholpen. De aanwijzingen waren erg nuttig en leerzaam! Na het wisselen nog even les van Barbara gehad en dat ging ook erg fijn! Vooral gewerkt aan galop. Je krijgt dus echt les en wordt niet alleen maar bekeken en beoordeelt. Zeker een aanrader voor iedereen die volgend jaar mee mag doen!
Je kreeg naderhand nog een protocol met daarin (bij mij) tips waaraan je kon werken en complimenten zoals veel expressie en uitstekende zit.
Ik vond het hartstikke leerzaam en zie wel hoe het loopt volgende week. In ieder geval genoten van het heerlijke weer want vandaag was het een stuk minder!
Nog meer mensen die vandaag moesten rijden??

DaisyB94

Berichten: 1281
Geregistreerd: 22-03-12
Woonplaats: Alblasserdam

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:39

Ik moest gister om kwart over 2 rijden ook voor rabotalentendag. Eerst had ik les van Barbara waar ik al heel veel aan had, veel gewerkt aan het zetten en gedragenheid. Bij Mathie Boomaars lag bij ons de nadruk op de zijgangen als appuyeren en schouderbinnenwaarts. Hier ook heel veel leuke tips en aanwijzingen gehad. Daarna protocol terug gehad met nog een keer tips en complimenten als goede zit rijd paard vriendelijk en fijne amazone om mee te werken.
Ik vond het heel leerzaam en leuk, maar aangezien het vele talent en betere paarden die ik heb zien lopen schat ik de kans heeel klein in.
Succes voor de mensen die vandaag rijden!

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 08:02

Ik moest donderdag rijden, iedereen die rond de klok van 12.30uur was heeft me gezien. Aangezien ik in ring B moest en er n paar slimme kinderen de stoeltjes van de tribune lieten klappen ging mijn bloedhete merrie er stevig vandoor en steigerde een paar keer flink. Ben even afgestapt om haar twee rondjes aan de hand gerust te stellen en daarna heel fijn gereden. Vond overigens de man waar ik bij reed beter als de vrouw. De man was ook lekker rustig en ontspannen en van de vrouw moest mijn merrie 'maar eens aan t werk' hoewel ze op dat moment juist lekker ontspannen was.. We hebben het superfijn afgerond en t laatste half uurtje fijn gereden.

Kreeg overigens commentaar over mijn paard dat ik kan werken aan de africhting van mijn paard voor de toekomst, ik een uitstekende zit heb. Veel geduld en dat ik wat voorzichtig was i.v.m. omstandigheden. (lees: ik ben nu 3 weken uit het gips na een flinke val van een ander jong paard waardoor ik geopereerd ben aan een afgescheurde achillespees). Voor de rest een leerzaam dagje gehad en ik weet dat t nu oefenen is op tribunes :))

Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 13:51

ik heb gister ook meegereden, moest ook gelijk voor de rabo selectie,
ik moet zeggen dat ik heel fijn heb gereden en goed geholpen ben door beide! erg handige tips gehad en vooral heel leuk commentaar :D

ik acht de kans erg klein voor mezelf, maar vond het al leuk om deel te nemen

KimE

Berichten: 1673
Geregistreerd: 27-10-06

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 14:16

Ik heb vandaag om kwart voor 10 meegereden :)
Ik heb het als super leerzaam ervaren, goede tips en aanwijzingen ontvangen waar we lekker mee aan de slag kunnen. Van Barbara vooral tips gehad over mijn houding. Ik zit keurig maar mijn onderrug moet meer ontspannen, anders zou ik er in de toekomst last van krijgen. Ook hebben we gewerkt aan het halthouden, hij zette steeds een been achter de massa, en het wegrijden. Van Mathie heb ik vooral proefgerichte tips gekregen, we hebben wat gesleuteld aan het schouderbinnenwaarts. Bij beide instructeurs voelde ik meteen verschil dus dat was erg positief! :)
Voor de rest leuk commentaar op het protocol. Vriendelijke, fijne en enthousiaste amazone en een mooie wedstrijdcombinatie. Toch leuk om te horen :)

Geselecteerd ben ik niet denk ik, maar de dag zelf was al top!

SunNDLM
Berichten: 713
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: "Quaedamme"

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:03

Ook ik heb gereden, alleen dan al donderdag, in hetzelfde groepje als stravero.
Ben echt heel tevreden, had verwacht dat ze zich wel zou misdragen op zo'n groot terrein maar dat viel alles mee. Het begon pas toen ik ging uitstappen in het bos hahaha..

Vooral de les van Bob Tenwolde hielp me echt goed en daar ga ik ook zeker mee verder thuis. Bij Janine van der Twist hebben we vooral aan de galop gewerkt en ik voelde wel verbetering maar heb het idee dat die trainingswijze minder aansluit bij ons.

Protocol was ook leuk en positief. M'n zit vonden ze zeer netjes en met potentie, verder was ik erg enthousiast en er was nog wel wat werk maar ze vonden ons wel een combi die ver kon komen. Geeft weer wat vertrouwen dat we er wel komen.

Ik denk trouwens niet dat ik geselecteerd ben want man wat liepen er veel goede combinaties bij! Maar ik heb er zeker veel van geleerd en daar ging het mij om.

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:13

SunNDLM schreef:
Ook ik heb gereden, alleen dan al donderdag, in hetzelfde groepje als stravero.
Ben echt heel tevreden, had verwacht dat ze zich wel zou misdragen op zo'n groot terrein maar dat viel alles mee. Het begon pas toen ik ging uitstappen in het bos hahaha..

Vooral de les van Bob Tenwolde hielp me echt goed en daar ga ik ook zeker mee verder thuis. Bij Janine van der Twist hebben we vooral aan de galop gewerkt en ik voelde wel verbetering maar heb het idee dat die trainingswijze minder aansluit bij ons.

Protocol was ook leuk en positief. M'n zit vonden ze zeer netjes en met potentie, verder was ik erg enthousiast en er was nog wel wat werk maar ze vonden ons wel een combi die ver kon komen. Geeft weer wat vertrouwen dat we er wel komen.

Ik denk trouwens niet dat ik geselecteerd ben want man wat liepen er veel goede combinaties bij! Maar ik heb er zeker veel van geleerd en daar ging het mij om.

Grappig dat jij ook fijner heb gereden bij Bob dan bij Jeanine! Ik ook. Jeanine's traininswijze past niet bij ons, die van Bob wel. Lekker ontspannen en genieten :)

SunNDLM
Berichten: 713
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: "Quaedamme"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:17

Stravero schreef:
Grappig dat jij ook fijner heb gereden bij Bob dan bij Jeanine! Ik ook. Jeanine's traininswijze past niet bij ons, die van Bob wel. Lekker ontspannen en genieten :)


Ja klopt, vond het ookal grappig. M'n moeder zei het ook gelijk toen we klaar waren dat ze dat ook vond.
Janine zei bij mij vooral 'laat maar los, dat hoofd valt er niet af'. En nee, dat snap ik maar mijn poown heeft dan al snel zoiets van 'ok dan dat koppie maar in de lucht'. Die moet er gwn even doorheen zoals bij Bob.

Die van jou sprong trouwens wel hoog zeg, dat je daar op durft haha!

KimE

Berichten: 1673
Geregistreerd: 27-10-06

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:24

Ik had trouwens geluk, er waren er 2 niet op komen dagen dus ik had 2x privé les :D

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:27

SunNDLM schreef:
Ja klopt, vond het ookal grappig. M'n moeder zei het ook gelijk toen we klaar waren dat ze dat ook vond.
Janine zei bij mij vooral 'laat maar los, dat hoofd valt er niet af'. En nee, dat snap ik maar mijn poown heeft dan al snel zoiets van 'ok dan dat koppie maar in de lucht'. Die moet er gwn even doorheen zoals bij Bob.

Die van jou sprong trouwens wel hoog zeg, dat je daar op durft haha!

Ik moest bij Janine juist mijn paard 'aan het werk zetten' terwijl ik en mijn vader al vonden dat ze er goed aan sjouwde op het laatst. Ik kan niet steeds met mn benen klapperen ofzo want dan gaat ze echt door het lint.

En achjaa ik ben die sprongen wel een beetje gewend als ze iets ècht eng vind. Maar was niet van plan om mn nek te breken dus dacht ik stel haar even gerust door er een rondje naastte gaan lopen :)) Daarna liep ze prima, ze wilde alleen op het begin haar hoofd niet naar beneden doen (halsstrekken) en daardoor houdt ze spanning vast. Na het afstappen lukte het gelukkig wel. En konden we toch nog fijn rijden!

Vond overigens dat je een onwijs leuke pony onder je had! Echt een dressuurmonstertje :D

En Kim wat lekker! Ik had pech en moest met mn bange paard tussen drie anderen die hun pony gelukkig onder controle hielden en (volgens mij) niet heel erg veel last van me hebben gehad met mn raket :D

irisssssje
Berichten: 687
Geregistreerd: 01-01-08

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 17:38

Ik heb gister gereden om half 5! We waren er al om 3 uur en toen waren er echt combinaties aan het rijden, WAUW! Toen ben ik om half 4 op mn gemakkie op gaan zadelen en gaan losrijden.

Ik stond ingedeeld in ring A, dus ik braaf die ring in toen ze riepen dat we de ring in mochten, maar omdat ik les heb van Barbara moest ik toch wisselen met iemand in ring B. In ring A reden er uiteindelijk maar 2 combinaties en wij reden met zijn drieën.. heb geen 1 keer in ring met 4 gezien en zelfs een keer 1 vrouw die alleen was!

Ik begon met de les van Bob en dat ging super lekker.. Hij was ook heel vriendelijk en bij hem was het zo dat hij een opdracht gaf en daar dan ook op doorging/commentaar gaf. Hij vond ons een superleuke combinatie waar het plezier afspatte, haha.

Na 20 minuutjes moest ik naar Janine maar daar kon ik echt niks mee.. Daar gingen we galopperen en ze had het constant over meer sprong, meer sprong. Pony legde haar achterbenen bekant in haar nek en nog moest ze meer sprong.. En dan zei ze, ga maar even appuyeren, ik braaf appuyeren en kreeg ik geen enkel commentaar.. Niet of het goed was of fout, gewoon: doe nu maar even middendraf. Haha, maar pony liep super lekker en was braaf en het was een leuke dag!

Ik schat mijn kansen 0,0 :D :D

covergirl
Berichten: 383
Geregistreerd: 04-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 19:56

Wanneer wordt bekend gemaakt wie door zijn?

Baleno

Berichten: 145
Geregistreerd: 21-12-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 20:10

covergirl schreef:
Wanneer wordt bekend gemaakt wie door zijn?


aankomende week ;)
(staat op de site)

anais96

Berichten: 1120
Geregistreerd: 01-09-08
Woonplaats: Kerkwerve

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 21:00

IK BEN DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR *\o/* *\o/* *\o/* :#

ZilverLover

Berichten: 524
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Selectie Talenten Trainings Centrum. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 21:09

Gefeliciteerd!
Werd je gebeld?

iSaBeLL

Berichten: 5951
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 21:10

Wauwwwww super! Gefeliciteerd :D :D :D