Een dressuurwedstrijd speciaal voor het Friese paard! Voor de ervaring, de punten of gewoon voor de lol? Mét Recreanten Rubriek.
Ruitersport Vereniging Vorstenbosch neemt het initiatief om een outdoor dressuurwedstrijd voor Friese Paarden te organiseren op zaterdag 17 september 2011 te Vorstenbosch (Noord Brabant). En dát initiatief wil ik jullie natuurlijk niet onthouden!
Ook zonder startkaart kun je starten in een Recreanten Rubriek, B en L klasse. Via de mail dit doorgeven met naam van ruiter en paard en klasse. Via: mariette.sonneveld@gmail.com.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-08-11 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel aangepast
Ik kreeg een mailtje dat het nu ook is opengesteld voor Koudbloeden helemaal Toppie hoop dat veel mensen zich aanmelden Heb t doorgestuurd aan andere koudbloedruiters
Dankje Grit en leuk Rianne87! Ik zal je denk ik wel zien. Ik hoop er verder foto's te kunnen maken nadat ik heb gereden, dus hopen op droog, geen regen, weer Ik heb er erg veel zin in
Dat hoop ik ook dat we het een beetje droog houden! Het is nu net zo'n lekker weer hier mooi zonnetje, niet te warm en niet te koud..
Heb er echt zin in! Morgen maar is Anne gaan wassen
grid
Geplaatst: 17-09-11 16:28
Het was gezellig en DROOG en het terrein lag er netjes bij
Ze zeiden dat ze het volgend jaar weer wilden gaan doen dat hoop ik echt, want dan kan ik hopelijk zelf ook (weer) mee doen
Het was nog niet zo heel druk met koudbloeden, maar t was natuurlijk ook pas later bekend dat er ook koudbloeden mochten komen. Ik denk dat ze het volgend jaar wel drukker gaan krijgen als ik kijk naar hoe "onze" wedstrijd zich ontwikkeld
Rianne & Linsey Van Harte Gefeliciteerd met behaalde Resultaten
Rianne87
Geplaatst: 17-09-11 17:06
Vond het ook gezellig En was heeeeel blij dat het droog was!!
Weer 2 wpen erbij Nu zijn pon en ik Z2 + 3
Edit, iemand nog foto's gemaakt van mij en Pontun??
horsieslii
Geplaatst: 17-09-11 19:54
Ik vond het erg leuk en hoop dat het volgend jaar ook weer is Was ook heel blij dat het droog was
Dankje Ingrid, en jij ook gefeliciteerd met je winstpunten Rianne! Ik ben zelf echt tevreden over mn proeven, 1e proef dus ook 199 punten ikke helemaal happy 2e proef waren hele andere punten, vond ik wel jammer, maar elke jury jureert natuurlijk anders.
Dankje, jullie ook gefeliciteerd met jullie punten
Jannes_Jan
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-11 20:48
Allen, hartelijk dank voor jullie deelname !!! En voor de gezelligheid ! Voor een 1ste keer zeer geslaagd. Een mooie rustige start zou ik zeggen... Stiekem hoop ik op een volgende keer.
@Rianne87: ben jij de mevrouw van de mooie Fjordencombi? Dan zijn jullie prachtig vastgelegd Er zijn in ieder geval een aantal foto's beschikbaar op http://www.rssvorstenbosch.nl. In de fotogalerij, linksboven in het topmenu. Ik weet niet of er nog foto's bijkomen. Misschien de site in de gaten houden voor updates?
Proficiat met jullie behaalde resultaten. Hopelijk tot een volgende keer.
grid
Geplaatst: 20-09-11 21:10
O leuk foto's op de site
Jaaa Op naar Volgend jaar dan kan ik hopelijk ook meedoen en als de datum bekend is voor juni dan kunnen we die ook al promoten tijdens de outdoorwedstrijd en natuurlijk ook weer op de site
Leuk nieuws: volgend jaar organiseren we 2 wedstrijden voor Friezen & Koudbloeden. Waarschijnlijk vlak voor de zomer en in de nazomer. Zodra bekend is wanneer zal ik het posten. Graag tot dan!
@Grid, geen idee ben er even tussenuit. Zal wel even informeren of er data bekend zijn en of deze dan ook officieel zijn ja/nee. Wordt vervolgd!
grid
Geplaatst: 27-12-11 22:12
Hier helemaal onderaan staat de wedstrijdkalender vd zomer en daar staan ze al tussen alleen het kan idd dus nog zo zijn dat ze nog door regio goedgekeurd moeten worden of zo http://www.kring-uden.nl/index.php?opti ... 4&Itemid=2
horsieslii
Geplaatst: 01-01-12 23:50
Is het bij deze aankomende wedstrijden ook mogelijk om L1 Recreanten mee te rijden? Ik zou dat namelijk heeel graag willen doen bij deze 2 aankomende wedstrijden! Aangezien het de vorige keer ineens was veranderd naar alleen B dacht ik, vraag het even!
grid
Geplaatst: 02-01-12 00:21
O was t toen alleen B dat zou idd jammer zijn. Als alles mee zit zou ik namelijk ook graag L1 recreanten meerijden