23 mei a.s. onderlinge wedstrijd Wijk en Aalburg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

23 mei a.s. onderlinge wedstrijd Wijk en Aalburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 12:39

Iedereen is welkom en íédéréén mag mee doen! :D

Hallo mede-bokkers,

Op 23 mei a.s. houden we de jaarlijkse opengestelde onderlinge wedstrijd. De proeven worden gereden conform het KNHS-proevenboekje, ook is er de mogelijkheid een proef zonder galop te rijden.

Opgeven kun je doen door een mail te sturen naar Conny Sonneveld: bestuurslid@lvhea.nl

o.v.v.:
• Naam ruiter/amazone
• Adres
• Naam paard/pony
• Klasse waarin je wilt starten. (Als je zonder galop wilt starten zet je neer "B-zonder galop")
• Kosten € 7,50 voor niet-leden, leden gratis.

Aanmelden kan tot 15 mei. Circa 1 week voor de wedstrijd ontvang je de startlijst en zal deze geplaatst worden op deze site*

De wedstrijd wordt verreden op dit adres:
Veldstraat 34
4261 TB
Wijk en Aalburg (Noord-Brabant)

Vragen kun je in het topic stellen, maar ook via PB. :)

Met vriendelijke groet,
Evelien van Helden

Nebron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:32

Leuk joh...Zo'n topic! Beetje de clubkas spekken!! *D 'k Heb er echt zin in!! Ennuh...Pa wil dat ik met Nebron en Easter meedoe maar ik zorg wel dat jij Neebje kan pakken!! :9

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 14:38

i
Nebron schreef:
Leuk joh...Zo'n topic! Beetje de clubkas spekken!! *D 'k Heb er echt zin in!! Ennuh...Pa wil dat ik met Nebron en Easter meedoe maar ik zorg wel dat jij Neebje kan pakken!! :9

Hihi we moeten er zoveel mogelijk, hoe meer, hoe gezelliger :D ! Ik heb er ook zin in!! En hopen dat ik Nebron mag pakken natuurlijk O:)