Nou bij mij ging het losrijden onwijs goed, ging dus doorweekt maar met goede moed de slechte ring in 
Eenmaal 1 lange zijde gedraafd, waar hij zich werkelijk doorheen struikelde, heb ik de hele proef zowat op de binnenhoefslag gereden. Wat een baggerring (ring 7 eind vd ochtend) Tot overmaat van ramp deed mijn jury om de haverklap de autolichten 'per ongeluk' aan en uit, paard wilde daar de hoek niet meer in, als hij eenmaal iets niet vertrouwt dan ken ik het vergeten. Snap niet waarom de auto niet gewoon op contact stond, dan doet de voorruitdinges het ook tegen de condens. Maargoed dat was superbalen, en iemand stond naast jury H met de rug naar me toe en een gigantische paraplu op de rug gekeerd, en lekker bewegen
Charmed stond 2x stil en heb naar die vrouw lopen schreeuwen of ze hem in kon doen. Snap dat niet, ze stond echt naast de auto en die paraplu precies naar mijn ring toe.
OJA en met losrijden na 5 minuten al een ijzer verloren.
Al met al: 174-2 en 172-2 (hij stond een keer naast de ring vanwege de autolampen), veel spanning, 'verzet', stilgestaan. Een heel bijzondere dag om snel te vergeten 
Laatst bijgewerkt door robincera op 12-08-11 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt