Heideconcours 2014

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_Vainqueur

Berichten: 2128
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: Heideconcours 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 07:13

Iedereen veel succes vandaag!! Ik ga op pad om eerst eens even te helpen. Kan m'n troef daarna het land uit:)

Christavang

Berichten: 18
Geregistreerd: 31-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 15:09

Helaas continu regen gehad met losrijden en tijdens de proeven.
Bodem in de eerste ring waar ik reed was nog goed te doen,
tweede was stukje slechter.
Toch nog fijn kunnen rijden.
3e en 4e prijs met 201 en 196.
En dat op ons L debuut!

Springen is nu afgelast hoorde we net.
Zaten ook al een hoop vrachtwagens vast en moesten eruit getrokken worden.

_Memphis_

Berichten: 1419
Geregistreerd: 03-03-08
Woonplaats: Vaassen

Re: Heideconcours 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:34

Alle prijswinnaars en mensen met winstpunten, gefeliciteerd! :D

Wat onwijs balen van de regen he.. Vanaf het moment dat ik opstapte om 10:00, is het niet meer droog geweest..

Maar wat liep m'n merrie super! Heel fijn losgereden, ze liep met losrijden onwijs te showen haha. 1e proef heel fijn, lekker gereden, wel schrok ze een keer. 2e proef nog fijner, hele fijne stukken! Wel een storing in het rechterappuyement, maar verder zo fijn! :D

1e proef verbazingwekkend 191.. Moet er stiekem erg om lachen :')
De 2e proef 217 en een 6e prijs van de 31!! :D
Heeeel blij!

Vond het verder een super georganiseerd concours, mooi vlot allemaal. Wel onwijs jammer dat het letterlijk in het water viel.

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:51

Ik liep helaas tegen wat minpuntjes in de organisatie aan die de dag aardig bepaalden. Ik heb gisteravond mijn starttijd gecheckt, vanmorgen voor ik wegging en in de tent voor ik ging zadelen, en ineens blijkt er op mijn starttijd nog 1 tussen te zijn gekomen. Ehm... oke?! Kon 15min later dan mijn eigen tijd de ring in. Degenen die na mij moesten hadden dezelfde verwarring, dus het lag ook niet aan mij.
Paard was tegen de tijd dat ie de ring dan in mocht wel aardig gaar en de bodem had zijn beste tijd gehad (maar daar kan niemand wat aan doen, die regen was voor iedereen zwaar frustrerend en zéker voor de organisatie die er al maanden mee bezig is). Teveel slordigheden om tot goede punten te komen. Om er in de tent achter te komen dat mijn protocol weg is. Kwijt, jammer, als ie er niet ligt, dan is ie er niet.. Mag voor 12,50 euro toch verwachten dat ik iig mijn protocol mee naar huis kan krijgen, maar niet dus.
EHBO was wel goed :') Het gevecht tussen de stift die niet los wilde en mijn vinger is door de stift gewonnen helaas :+ maar keurig verzorgd daar.

Gefeliciteerd Memphis en Christa!

Nadua

Berichten: 1157
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Otterlo

Re: Heideconcours 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:11

Jammer dat je het zo hebt ervaren Noukie.

Volgens mij kan de organisatie er alleen niet zoveel aan doen als je coupon weg is. Als iemand anders deze per ongeluk meeneemt oid, hebben hun geen invloed op.

Ik vind het erg vervelend voor de organisatie dat het concour zo letterlijk in het water viel.
Ik heb heerlijk gereden ondanks de regen en modder. Volgend jaar ben ik weer van de partij!

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Heideconcours 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:40

Wat balen zeg van de regen -O-
Daardoor ook maar besloten niet met de camera in de regen te gaan staan.

Gefeliciteerd met de punten!
Jammer van je protocol Noukie.. da's balen!

M_Vainqueur

Berichten: 2128
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: Heideconcours 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 21:04

Wat hebben we een pech gehad dit jaar. Ons concours is echt letterlijk in het water gevallen, vanwege het weer extra ons best gedaan om iedereen zo snel mogelijk aan punten en prijzen te helpen zodat alle verzopen katjes snel onder de warme douche konden. Ontzettend balen dat vanaf. Het L springen de ring werd stilgelegd (had daarvoor zelfs al zelf besloten niet te springen nadat ik even door het parcours was gelopen tijdens de B). Op die manier hopen we dat iedereen gerustgesteld niet door de bodem heen hoefde, om de paardenbenen toch te sparen.

Christavang; fijn dat het alsnog goed ging! De ringen waren in de ochtend nog wel door te komen op een paar slechte plekjes na! Gefeliciteerd met je punten en prijzen!!

Memphis, super van de tweede proef! Soms kan je het maar moeilijk bedenken hoe de jury dan je proef heeft bekeken. Maar gefeliciteerd!

Noukie, balen dat het je allemaal zo tegen viel! Wel gek dat er ineens iemand tussen was gekomen! Vind dat zelf ook altijd vervelend, je richt je toch op een tijd. Wel gek dat de tijd in de tent niet klopte...als het dan verandert dan moet het toch minstens daar staan. Balen dat je proeven niet lekker gingen, we hebben de ringen zo goed mogelijk neergelegd maar deze regen kan ook de heide zand bodem niet aan helaas. En van je coupon, ja, of dat een fout is van de organisatie of van een mede ruiter...dat is dan altijd de vraag. Als die ergens in de verkeerde stapel is gekomen van de rekenkamer dan komt die nog boven komende dagen en dan zullen ze hem zeker nog opsturen. Maar grote kans dat een andere ruiter per ongeluk de verkeerde heeft meegenomen...dat gebeurt toch iedere wedstrijd wel. Beterschap met je vinger!

Gezellig Nadua!! Nu hopen op een keer mooi weer!!:p

Begrijpelijk Melanie!

Ik zou vandaag springen(L) en mijn M 2 debuut maken. Springen had ik afgezegd, het gaat de laatste tijd te fijn om zijn vertrouwen te schaden door zo een slechte bodem. (Met afbreken zakte de 4 wheel drive pick-up minstens 30 cm in de bodem) eind van de middag(half 5) de dressuur ring in...super trots, het voelde zeker niet alsof we het niveau niet aankonden. Helaas zat de bodem niet mee, we namen de binnenhoefslag op aanraden van de jury. Maar in een baan van 15 bij 35 ging de proef nog iets te vlot voor ons. Zooo bevestigd is het allemaal nog niet, maar hij bleef braaaaaf doorsjouwen en dus dik tevreden op m'n bolletje. Uiteindelijk 173(7e) en 169. Op naar de volgende keer! Heb er veel zin in:)

galopje2000

Berichten: 416
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: in het midden.

Re: Heideconcours 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 09:56

Wat jammer zeg, dat het zaterdag zo hard heeft geregend! Iedereen wel van harte gefeliciteerd met jullie punten en prijzen! Jammer van dit jaar, volgend jaar beter!