Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar nee tis niet mijn voorkeur
alleen ik zou dan zelf kiezen voor een langere training en en kortere loswerk training
.
Sappos schreef:Het zou best kunnen maar zou het zelf niet zo snel doen...mn paard ziet me aankomen...
SteffiiY schreef:een paard met conditie zou dit best aankunnen, en ik vind het niet zielig.
maar wat is het nut ervan.
SteffiiY schreef:een paard met conditie zou dit best aankunnen, en ik vind het niet zielig.
Tooske schreef:Dat je daar zin in zou hebben zeg! Ik vind 3-4 keer in de week al meer dan zat niet voor mijn paard maar voor mezelf haha
absque_dubio schreef:SteffiiY schreef:een paard met conditie zou dit best aankunnen, en ik vind het niet zielig.
Wat is het nut van rijden? Ik denk om vooruit te komen. Dus ik denk dat het nut van 2x op een dag rijden, 2x zo snel vooruit komen is.
poes schreef:Lichamelijk kan het best, maar denk maar niet dat je hierdoor 'sneller' vooruit zult gaan... Je leervermogen is echt wel beperkt hoor...
geerke schreef:absque_dubio schreef:Wat is het nut van rijden? Ik denk om vooruit te komen. Dus ik denk dat het nut van 2x op een dag rijden, 2x zo snel vooruit komen is.
als je het niet goed doet ,het rijden ga je 2x zo snel achteruit.....