Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tanjazaffira schreef:nog even en hij kiepert voor over!

Kir_Ples schreef:Het is maar goed dat veel mensen niet weten hoe Anky de passage zo mooi heeft bij haar beesten.
Rytm schreef:Kir_Ples schreef:Het is maar goed dat veel mensen niet weten hoe Anky de passage zo mooi heeft bij haar beesten.
Explain?
Kir_Ples schreef:Daar ga ik niet overuit op een openbaar forum.
Slaat weer nergens op. Wel stoer doen dat jij alles weet over hoe Anky haar paarden de passage aanleert.__Jesper schreef:Kir_Ples schreef:Daar ga ik niet overuit op een openbaar forum.
Zeg het dan ook nietSlaat weer nergens op. Wel stoer doen dat jij alles weet over hoe Anky haar paarden de passage aanleert.
Maar het dan vervolgens niet willen zeggen. Logisch dat mensen nieuwsgierig worden.
Zie trouwens niet in waar dit topic op slaat. Er zijn al genoeg discussies hier over geweest.

Kir_Ples schreef:Nee ze is ook niet de enige die haar paarden rollkurr rijd.
Rytm schreef:Typisch geval van als je A zegt, moet je ook B zeggen.
Kan jij wel op je teentjes getrapt zijn maar daarmee laat je ook alleen maar kennen dat je ook wel weet dat wij gelijk hebben.
Edit. En hiermee zet je Anky wel weer negatief in de schijnwerpers en dat vind ik, heel, heel laag want ik heb ook heel betrouwbare bronnen en kan je zeggen dat er niks mis is met de manier waarop zij haar paarden traint.
Je kan het niet eens zijn met LDR, dat is wat anders, maar we hebben het nu over een passage aanleren.
Rytm schreef:Kir_Ples schreef:Nee ze is ook niet de enige die haar paarden rollkurr rijd.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?