Heb jij bereikt wat je wou bereiken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liisaaa

Heb jij bereikt wat je wou bereiken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 18:08

Hoi

Ik vroeg me af
\Hadden jullie vroeger ene beeld voor je wat je nu zou willen? Bloos

Ik vond laats een schrift waarin als 5 jaarig had op geschreven wat ik allemala wou doen op mijn leeftijd. En het egkke was dat ik het meeste heb bereikt.

Zo wou ik bvb gaan springen en ind e dressuur hoog komen en dat is me gelukt.
Ik rij nu M1 springen en L2 Dressuur.
Pling

Urielle

Re: Heb jij bereikt wat je wou bereiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:06

Ja hoor, ik had wel een beeld. Ik wilde op wedstrijd met een mooie trailer en een gaaf paard (toen in mijn gedachten pony)

En ja, dat is dus bereikt. Helaas schuiven dromen/doelen op naarmate je verder komt, dus ik heb een nieuw doel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:09

Ja best wel ik vond haflingers altijd al super mooi en zou er wel 1 willen verzorgen/hebben en er dan nog mee op wedstrijd ook Lachen
Nou ik heb zelf een haflinger en rijd er ook nog 2 bij en ga als het meezti met alle 3 op wedstrijd Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:13

Ik hoopte gewoon lekker braaf rond te hobbelen onder het zadel en voor de wagen met een pony.
Daar heb ik er nu 2 van en nummer 3 ben ik nu aan het inrijden. Nummer 1 doet nu zelfs een beetje meer dan lekker een rondje hobbelen, die heeft een goede IBOP gelopen onder het zadel (ong L nivo dressuur en B springen) en Z voor de wagen Lachen.

Ik heb nu nieuwe doelen, om m'n groentje lekker door te rijden (nummer 2 word gereden door haar verzorgmeisje, heb ik geen omkijken meer naar).

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:16

doelen op paardengebied had ik niet zo zeer, ben pas op mijn 14e begonnen met rijden.
op werkgebied had ik doelen genoeg en met wat omwegen heb ik ze allemaal bereikt.

het is echter wel wat urielle zegt; doelen en dromen die bewaarheid zijn, schuiven door en zo onstaan er nieuwe doelen, dromen en wensen.

R_achelll_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:17

Vroeger droomde ik van een egien pony nu heb ik daarna wilde ik in het z rijden, dat is me nu gelukt. en nu heb ik weer een ander doel Tong uitsteken Zo gaat het telkens weer verder

Melanthe0396

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:30

Ik droomde er vroeger altijd van om ooit western te gaan rijden.
Ik rij nu eindelijk, aantal wat jaartjes verder, western met mijn eigen paard, en het bevalt me helemaal top! Pling

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:06

Vroeger wou ik Anky worden Clown Maar dat was heul vroeger Haha!

Ik kan lekker rijden op mijn eigen paard, wat later mijn ''droom'' werd. Ik kan op wedstrijden, maar die ambitie heb ik in tegenstelling tot mijn kleine ''ik'' totaal niet meer Haha!

Dus ook ambities veranderen met de tijd.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:29

Ja. Maar ondertussen heb ik alweer nieuwe doelen waar we samen hard aan moeten werken om ze te bereiken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:30

Ik heb totaal geen doelen gehad met rijden, ik was en ben gelukkig als ik gewoon ontspannen kan rondhobbelen in de omgeving Lachen

lily10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 23:24

Mijn doelen waren een eigen stal met zo'n 8 paarden voor springen en dressuur of SGW. Dit heb ik nog niet bereikt en wil dit ook niet meer omdat het teveel werk is. Nu rij ik 2 paarden een sgw en 1 in de dressuur en daar heb ik naast mijn werk (wat ook veel vrijetijd kost) genoeg aan.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 23:35

Ik keek als puber altijd voor ontzag naar mensen met eigen paarden en trailers. Waarmee ze naar wedstrijden gingen of nog stoerder, een weekendje weg gingen om buiten te rijden. Dat was geen doel, dat leek onhaalbaar en daar was ik dus ook helemaal niet mee bezig.

Nu heb ik een eigen paard, een trailer en een auto die dat alles trekken kan. Ik doe alles wat ik vroeger zo stoer vond als anderen dat deden. Ik sta er vaak bij stil dat ik echt een enorme mazzelaar ben dat ik van dit alles mag genieten. Mijn paard hoort mij regelmatig gelukzalig 'gaaf he' verzuchten. Haha!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 23:45

Dat ik ooit eens een eigen paard zou hebben, dacht ik vroeger niet aan. De wedstrijdsport met bijbehorende niveaus heeft mij sowieso nooit getrokken.
Toen mijn paard peesblessures had opgelopen, was mijn doel om haar recreatief voor de kar over de weg te kunnen rijden. Na 2 jaar op rust te hebben gestaan ging ik weer met haar aan het werk. Inmiddels hebben we het doel met gemak bereikt en zelfs meer! We rijden haar recreatief dressuur en maken buitenritten met haar. Zelfs een halve springles gaat goed. Binnenkort gaan we een rondje door de duinen, waar ze voor de blessures altijd heel erg van genoten heeft.

Kristel_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 08:11

Ik had niet zulke hoge doelen toen ik klein was. Mijn droomwens van toen ik klein was:
Paardrijsen (het liefst met wapperend haren over strand of door bos) Bloos
Omdat ik niet op paardrijles mocht, had ik bedacht dat ik dan een eigen paard nodig had, zodat ik toch mijn doel kon bereiken.
Sinterklaas om een eigen pony gevraagt... Kreeg ik een héle mooie My Little Pony... Alle vriendinnetjes waren jaloers, maar ik snapte niet dat hij het ZO verkeerd begrepen had Verdrietig
Wat paardrijden betreft... Ik heb heel lang gedacht dat je na je 12de of 13de niet meer kon leren paardrijden, laat staan als je al 18 geweest was (ben nu bijna 26). Maar nog geen jaar geleden heb ik de stoute schoenen aangedaan en ben toch begonnen met paardrijden... En ik heb er al een paar bosritten op zitten. Vooral de laatste was gaaf, was de eerste keer dat ik door het bos gegalopperd heb!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 08:16

Wat een leuk topic! Ik wilde altijd naar de Olympische spelen ( kom er maar gewoon eerlijk voor uit ), maar ik kreeg al snel door dat dat niet echt haalbaar was. Toen wilde ik een paard om wedstrijden mee te rijden. Dat is gelukt. Toen wilde ik een eigen paard, eentje die echt een beetje leuk kon lopen. Dat is ook gelukt.
Nu wil ik hem weer graag gaan starten, een eigen trailertje etc. Dat zal er best in gaan zitten de komende jaren. En dan verschuiven mijn doelen weer verder, net wat Urielle zegt. Ik heb ondertussen wel geleerd mijn doelen klein te houden, en niet te ver vooruit te kijken. Anky willen we allemaal wel worden, maar een wp in de B bijvoorbeeld is vaak veel reeëler en geeft net zo veel voldoening als je het bereikt.

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:42

mijn kinderdromen hadden niets met een paard te maken (ja, het krijgen van een pony, maar dat doel is echt helemaal niet gehaald, ik heb er later, toen ik groot was, zelf maar een gekocht...).

Ik heb me twee jaar geleden als doel gesteld om binnen 10 jaar verstand van de fokkerij te krijgen en als doel-met-onbestemd-eindpunt écht leren paardrijden. Kort geleden moeten leren dat met name dat laatste doel nog niet echt binnen handbereik komt..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:43

Mijn doel is bereikt, een lieve eigen pony

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:46

ik zou de volgende anky worden Clown
dit heeft niks met paarden te maken, maar als ik groot was wilde ik bij de spice girls. En dat kon heel makkelijk want volwassenen konden alles, dus als ze beroemd wilden worden deden ze dat even Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:50

Ja, ik heb mijn doel ook bereikt Ja Ik heb een geweldig lief paard en ik heb een goede band met haar. En dat is wat ik wou Lachen

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:57

Ja, ik kan met mijn paardje lekker buitenrijden in bos, duin en strand en genieten van alles om ons heen.

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:00

mijn doelen waren om een springparcoursje foutloos te springen en dat is gelukt Tong uitsteken
en mijn tweede doel was dat ik limburgs kampioen in de dressuur zou worden maar dat is nog niet gelukt Tong uitsteken ben wel 3de in de L1 geworden Tong uitsteken

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:03

Liisaaa schreef:
Hoi
Zo wou ik bvb gaan springen en ind e dressuur hoog komen en dat is me gelukt.
Ik rij nu M1 springen en L2 Dressuur.
Pling

Verward M1, ja denk het ook. Succes ermee meid Knipoog.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:04

Carmenn_ schreef:
Verward M1, ja denk het ook. Succes ermee meid Knipoog.

Haha! Haha! .

Ja dat wordt 'm vast helemaal. Lachen

vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:14

vroeger wou ik heel graag lekker door het bos galloperen nou dat heb ik al heel vaak gedaan dus dat heb ik bereikt maar zoals iedereen ook zegt je dromen veranderen als je ouder wordt mijn droom is nu de opleiding paardenhouderij in barneveldt te gaan doen en die droom komt over 1 jaar ook uit Haha!

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:17

Mijn kinderdroom was om uberhaupt op concour te gaan, en ik wist dat dat er nooit van ging komen zonder eigen pony.. tot ik een paard van pensionklanten ging rijden. 1ste doel was om L1 te starten.. Toen het zo goed ging mijn doel verlegd na de M1, en ook dat hebben we gered. Toen ik mijn plannen had gezet op het Z, mocht ik daar niet meer komen