Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet niet hoe het komt.. maar telkens als ik een nieuwe koop is ie binnen een week alweer kapot
Dan moet je die zweep toch zeker haaks erin rammen?!
Anne_26 schreef:Gewoon een stuk tape eromheen binden en ermee blijven rijden vind ik. Om nou helemaal een nieuwe te kopen, dan ben je lekker bezig.. Want bij mij gebeurd het zo vaak!
)MysticTinker schreef:Mijn zwepen zijn altijd kapotIk weet niet hoe het komt.. maar telkens als ik een nieuwe koop is ie binnen een week alweer kapot
![]()
Ik rij dus wel gewoon met een kapotte zweep door, anders wordt het een dure hobby. Maar dat witte plastic eronder, dat is bij mijn zwepen gewoon rond afgewerkt, dus geen scherpe punt ofzo. Ik heb dan ook geen flauw idee hoe dat bij een paard in de kont kan blijven stekenDan moet je die zweep toch zeker haaks erin rammen?!
Ik gebruik mijn zweep trouwens niet om te meppen, maar om kleine, subtiele signalen te geven, vooral tegen zijn hals, en op buitenrit voor de veiligheid.. Als je een zweep nodig hebt om je paard vooruit te meppen dan is er toch iets goed mis met je rijstijl!