Paard onder de man bijgezet aan 1 kant?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Paard onder de man bijgezet aan 1 kant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:41

Weet niet of dit hier goed staat, maar kwam gister iets tegen wat ik nog nooit had gezien en ben wel benieuwd naar het nut / werking ervan...

Paard was aan 1 kant bijgezet, geloof links, rechts niets... Heeft dat dan te maken met vastpakken? Stijf?
Wist nl. niet zo goed wat ik er van moest denken... Bloos

Danyla

Re: Paard onder de man bijgezet aan 1 kant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:05

Zou kunnen. Ik vind dit persoonlijk gewoon een gebrek aan ruiterkennis en een hèle slechte oplossing. Longeer het desbetreffende paard dan met bijzet in vorm van pessoa oid

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 05:38

kan een medische handeling zijn, gebeurd wel vaker Haha!

vaak is het een lichamelijk iets wat op deze manier rijtechnisch opgelost wordt Lachen

Fem_daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:04

Kan met stijfheid te maken hebben, maar persoonlijk vind ik dit echt de slechtste manier van rijden. Ze gaan er alleen van vast houden en gaan helemaal scheef houden. Het is hetzelfde idee van de linkerhand vastbinden van iemand die met links schrijft. Je dwingt het paard om iets te doen waar hij, blijkbaar, moeite mee heeft of wat hij niet kan.
Persoonlijk zorg ik er altijd voor dat het paard ontspanning voelt, dat gebeurt hier, naar mijn mening, niet.