ik zit al een tijdje met een vraag, deze luid: Ben ik al gevorderd genoeg om op een jonge friese hengst te rijden?
eerst mijn verleden met paarden:
Toen ik 3 jaar was kocht mijn opa een shetlander waar ik het 'rijden' op geleerd heb.
toen ik een jaar of 9 was ben ik op de manege gaan rijden, hier heb ik ongeveer tot mijn 12e les gehad.
omdat mijn andere opa en oma een pony van mijn tante hadden gekocht mocht ik haar verzorgen, en heb elke week prive dressuur les gehad.
na een jaar verhuisden mijn opa en oma, en moest de pony weg. toen heb ik een jaar niet gereden, en om mijn 14e verjaardag heb ik een eigen pony gekregen. hier heb ik ook elke week dressuurles op gekregen, en ik heb haar nu 2 jaar. ik rijd vaak op andere paarden voor anderen.
nou hebben mijn oom en tante nieuwe connecties met een man met veel friese paarden waar hij mee fokt en rijd.
nu vroeg ze mij of ik dan ook wou helpen, ze hebben namelijk meerdere friese hengsten van 3 jaar die beleerd moeten worden ( dit doet mijn tante ) en dan gereden moeten worden. zou ik dit kunnen?? of zou ik hier nog niet gevorderd genoeg voor zijn..
enkele foto's van mijn zit :

niet al te serieus nemen, ik moest hier lachen

wat denken jullie?
houdt het aub vriendelijk.