Heb zaterdag eerst 20 min grondwerk gedaan met Duke. Dat ging echt onwijs goed, moest soms wel even zijn voorbeen weg duwen omdat hij naar binnen kwam, maar voor de rest ging het super goed. Ook de telgang niet gedaan. Toen ben ik 20 min gaan rijden. Eerst wat oefeningen in stap. gaat goed. Duke neemt de stappen goed en de het binnenbeen ( ik denk dat ik dat wel goed voelde)ging onder de massa als het geval het zwaartepunt geplaatst wordt.

Alleen toen ik weer in draf wilden ging hij weer in telgang. Nou dan maar weer eerst aangaloperen en dan gelijk terug nemen, ja dat gaat goed. Ik denk zelf dat Duke zoveel zin heeft om te gaan, dan gaat hij al in de telgang in de bochten, hij denk dan ik mag weer. Ik hoef ook niets te doen Duke gaat zelf al. Ik ga dan weer een paar rondje stappen en als ik de teugels weer gaat pakken gaat hij al in de telgang. Zal best wel goed komen, maar moet wel veel oefenen. Na veel terug nemen en toch aangaloperen en dan gelijk terug in draf ging het super goed. Ik heb zelfs zowel op links en rechts een rustig draf gedaan, en Duke liep erg goed en rustig en heb zelfs 5 rondjes doorgezetten. Nou dat heb ik nog nooit op Duke kunnen doen. Dus goed gereden en nu maar kijken wat MoniqueB volgende week zegt. Dinsdag weer rijden. Dan vertel ik jullie meer of Duke weer zo goed zijn best heeft gedaan, Als je dat leuk vinden. Ik vindt het wel leuk om zo mijn ervaringen te delen.
Nu nog een mooie foto van mijn kanjer

mvg Monique en Duke