Ik kan hier namelijk wel oude topics over vinden, maar geen recente.
Als die er wel zijn, link die dan even

geen discussies hoor, over wel of niet goed, die zijn er al genoeg, die kan ik wel vinden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BBreedveld schreef:Ik neem aan dat je specifiek op hoefproblemen doelt, gezien het subforum waarin je post?
santos schreef:Zijn er nog mensen hier die problemen hebben , of gehad hebben met hun paard en deze op de rechtricht manier, van wie dan ook hebben opgelost en hoe gaat dat nu????
Ik kan hier namelijk wel oude topics over vinden, maar geen recente.
Als die er wel zijn, link die dan even
geen discussies hoor, over wel of niet goed, die zijn er al genoeg, die kan ik wel vinden.
santos schreef:hoe heb jij de overschakeling ervaren Bar.............
garny95 schreef:volgens mij begint het zo populair te worden dat er van mij wel een aparte categorie voor aangemaakt mag worden (KRK) bijv. ik moet ook vaak zoeken als ik wat info wil en dat is jammer.
Ik vind het een fijne en prettige manier van werken, ik heb niet echt problemen gehad met mijn paard maar vind dit wel de basis.
Bar schreef:
Indomitable schreef:Ik vind het vooral moeilijk dat je nu je oude gewoontes af moet leren en veel dingen op een andere manier gaat benaderen. Ik merk wel dat ik toch nog stiekem met enige regelmaat terug val in mijn oude gewoontes :S