Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marbel schreef:Ok duidelijk, maar is een loperig paard juist goed dan?

Actief zijn is vaak erg belangrijk in de langzame verzamelde gangen, zodat de achterhand mooi actief en aan het werk blijft. marbel schreef:Ok duidelijk, maar is een loperig paard juist goed dan?
marbel schreef:Ok duidelijk, maar is een loperig paard juist goed dan?
Durfde er niet meer aan te komen, met het gevolg dat hij natuurlijk totaal ontplofte als ik wel in moest komen
Of ik ging hem zelf vasthouden met als gevolg dat hij helemaal hyper werd en ik niet meer los durfde te laten waardoor hij NOG gekker werd. En uiteindelijk ging het dan natuurlijk helemaal niet meer.Sonja schreef:Daar zie je ook vaak problemen ontstaan, bij die loperige beestjes. Gaat de ruiter vooral met het been erAF rijden in plaats van JUIST met het been erAAN, waardoor zo'n dier vaak alleen nog maar hittepetitteriger wordt op kuit.
c_alsemgeest schreef:Sonja schreef:Daar zie je ook vaak problemen ontstaan, bij die loperige beestjes. Gaat de ruiter vooral met het been erAF rijden in plaats van JUIST met het been erAAN, waardoor zo'n dier vaak alleen nog maar hittepetitteriger wordt op kuit.
Dit klinkt zo bekend