Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we rijden zelfs nog officieel wedstrijden, op dit moment L2 met 4 winstpunten. Het laatste half jaar zijn we het een stukje rustiger gaan doen maar hij blijft sterker worden en zichzelf verbeteren. Hij heeft er nog duidelijk plezier in en als hij zijn dag niet heeft laat hij dit merken en gaan we gewoon lekker tutten of wandelen
we hebben 1 keer in de week les en alles bij elkaar word hij misschien 2/3 keer in de week 'intensief' een half uurtje gereden, verder lekker buitenritjes , rustdagje, wandelen, keertje longeren. 

Toen ze wat minder deen en meer op het land stond zag je haar echt wegkwijnen... ze wil echt werken 

) krijgt hij een vitaminekuur. Ook geef ik zo nu en dan een kuur chondroitine voor de gewrichten.
c_alsemgeest schreef:Mijn 'oma' loopt nog 6 dagen per week intensief
Daarbij trainen we ruim een uur en hebben we ook regelmatig prive lessen.
We hobbelen nu op ongeveer L/M nivau rond... Warina is zelf ZZl startgerechtigd.
Wedstrijden doen we niet meer, warina wordt hier erg heet, hyper en overmoedig van... wat resulteerd in de volgende dag spierpijn
Dressuur is voor Warina d'r lust en d'r levenToen ze wat minder deen en meer op het land stond zag je haar echt wegkwijnen... ze wil echt werken
Warina wordt over 2 maandjes 28
Mijn oma
Ze noemen haar vaak body-building-granny
Door prachtige gespierde nek en schouders die ze nu op deze leeftijd nog heeft
Kan geen genoeg krijgen van foto's van mijn bejaarde
ben blij te horen dat ik niet de enige ben die haar oudje nog zo lekker in beweging houd
aerdenhout1 schreef:ZOOOO...compliment!! Die ziet er nog geweldig uit voor 28 jaar!
Ik heb zelf ook een paar van die leeftijd die af en toe nog werken, maar dat zijn dan wel pony's.
Ik schreeuw ook elk ouden-paarden topic vol met info over Warina 

. Ik zelf word momenteel vaak geopereerd door versleten gewrichten (heb reuma) en twee vriendinnen doen haar. Soms moeten ze gewoon kijken wanneer ze stil staat!
!