Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
5 x 23,- = 115,- per uur !!!! 
Ik zou de stal opbellen, die verantwoordelijk is voor de bodem, en gewoon netjes en aardig aangeven wat het probleem is.
Fidele schreef:Ten eerste wat een bedrag voor een groepsles! En dan zo'n bodem aantreffen.................Ik zou de stal opbellen, die verantwoordelijk is voor de bodem, en gewoon netjes en aardig aangeven wat het probleem is.
Voor dat bedrag mag je er gewoon vanuit gaan dat de bodem goed, of in ieder geval acceptabel is. En idd. de bak slepen is echt het werk niet!
Mocht het gewoon zo blijven dan zou ik er zelf niet in gaan rijden. (ook wij hebben een pony met een oude peesblessure, en voor je het weet ben je een hoop geld en ellende verder) Succes!
) Hij heeft er wat van gezegd en er is verbetering beloofd. Maar ik was volgens hem de enige die geklaagd heeft, maar de andere ruiters rijden daar altijd. Toen ik de wedervraag stelde of hij er zelf in zou springen was het antwoord 'absoluut niet'. Hij adviseerde om ook nog even bij de stal zelf aan te geven dat dit gewoon niet hoort. Dat ga ik nog even doen. Die persoon die lesgaf, gaf ook aan dat hij het erg jammer vond van die les. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat ik er niets geleerd heb. En dat lag niet aan de instructeur, maar omdat ik m'n paard niet durfde te rijden. En dat had hij gelukkig wel gezien.

Onze bak kan ook zwaar zijn, maar op de dag van de springlessen wordt deze altijd gesleept en gesproeit (bijna elke dag sowieso bij ons).