Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

Miss_Maya schreef:Hun bouw is toch niet gemaakt om op te rijden.
Als je een beetje realistisch kijkt , zie je dat toch.
Voor kleine kinderen zou dit wel kunnen ja maar voor grotere mensen toch niet.
Shetlanders kunnen ook netjes aan de teugel lopen enzo maar ze kunnen geen volwassen mens dragen.
Ik had ook veel liever gehad dat mijn shet een d pony was geweest zodat ik erop kon rijden want bij dressuur aan de LL kan ze echt netjes lopen. Maar helaas het is niet zo.
Shetjes dan wel weer goed geschikt voor andere dingen.
X_juul_X schreef:Miss_Maya schreef:Hun bouw is toch niet gemaakt om op te rijden.
Als je een beetje realistisch kijkt , zie je dat toch.
Voor kleine kinderen zou dit wel kunnen ja maar voor grotere mensen toch niet.
Shetlanders kunnen ook netjes aan de teugel lopen enzo maar ze kunnen geen volwassen mens dragen.
Ik had ook veel liever gehad dat mijn shet een d pony was geweest zodat ik erop kon rijden want bij dressuur aan de LL kan ze echt netjes lopen. Maar helaas het is niet zo.
Shetjes dan wel weer goed geschikt voor andere dingen.
Dus wat jy feitelijk beweert is dat als er geen volwassene op kunnen dat het dan geen rijpaard is? Sorry maar dit vind ik echt onzin. Dit zou ook betekenen dat bijvoorbeeld welsh A pony's geen rijpaarden zijn. Onzin dus.

Citaat:het heeft 4 benen en een staart; dus een (rij)pony

._Evanne schreef:Na aanleiding van een reactie in een ander topic waarin werd gezegt dat Shetlanders geen rijpaarden zijn. Waarom zou dat zo zijn? Ik vind het echt de grootste onzin. Waarom zijn andere, maar grotere, koudbloeden wel rijpaarden en Shetlanders niet?
. maar ik hoor ook vaak: 'goh ik wist niet dat zo'n kleine pony zo leuk kan lopen' .