Belangstelling voor paard & recht ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vjellko

Belangstelling voor paard & recht ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 10:29

Hoi,

Op zaterdag 2 februari a.s. is er een open dag bij stal de bosrand in renswoude (zie voor info www.debosrandrenswoude.nl). Antoine de Bodt geeft er die dag verschillende lessen.

Van mezelf weet ik dat ik al veel van Antoine had gelezen en best nieuwsgierig was naar zijn manier van lesgeven. Ik was toen heel blij dat ik van Laura (eigenaresse van stal de bosrand) de kans kreeg om verschillende van z'n lessen vanaf de zijlijn te volgen.... Inmiddels heb ik m'n Fjord Vjellko bij Laura op stal staan en krijg les van haar..

Zijn er nog meer mensen die nieuwsgierig zijn ???

Daf

Re: Belangstelling voor paard & recht ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 10:33

Ben heel erg geïnteresseerd in een clinic van AdB, heb je voor mij meer informatie, ook mbt de prijs e.d.

vjellko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 11:18

Hoi,

Aan de open dag bij Stal de Bosrand zijn geen kosten verbonden. Antoine geeft er die dag verschillende lessen (en die zijn heel interessant om te zien). Zo ver ik weet staat op de site van de stal wel informatie/link m.b.t. kosten als je echt een les/clinic bij Antoine wil volgen.

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:09

Ik ga de site eens even uitpluizen, dank je wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:57

Ik kan helaas die dag niet, maar zou er graag bij zijn geweest!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 14:21

Dat is in de buurt en klinkt wel heel interessant.
Misschien dat ik die dag wel langskom als het lukt.
Is dat de stal met het crossterrein of denk ik verkeerd nu?

Edit: volgens mij is het niet waar ik bedoel, maar jullie zitten midden in het bos, met de overkapping over de bak? In het bos tussen Scherpenzeel en Renswoude? (Ik rijd daar vaak langs met mijn pony). Hoe kom je daar met de auto?

vjellko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 14:35

Yep.. die is het met die overkapping over de bak..

Als je vanuit de richting van Veenendaal komt, neem je bij de rotonde in Renswoude (bij de frietzaak) de 1e rechts: Barneveldsestraat en dan over de brug de 1e links: de wittenoordseweg, bijna aan het eind ga je links een onverhard pad op en dan rij je er zo "tegenaan"

Enne .. Linndesign, volgens mij wordt er ook nog wel een 2e dag gepland, dat zal ik ook weer op bokt zetten.