Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik haar nu nog weleens ga opzoeken (omdat ze drachtig is staat ze ergens ver weg namelijk) doe ik ook geen sporen meer aan. Ik rij dus het liefst zonder
. Het is wel fyn dat je niet zo hard hoef te dryven voordat ie in de draf of galop zit. Maar als je het verkeerd gebruikt kan je de pony ook pyn doen. Maar als je gewoon goed gebruikt is er niks aan de hand
Hast92 schreef:Tegen.

kinty schreef:Ik gebruik ze zelf ook. Het is wel fyn dat je niet zo hard hoef te dryven voordat ie in de draf of galop zit. Maar als je het verkeerd gebruikt kan je de pony ook pyn doen. Maar als je gewoon goed gebruikt is er niks aan de hand
Ineke2 schreef:Exact.kinty schreef:Ik gebruik ze zelf ook. Het is wel fyn dat je niet zo hard hoef te dryven voordat ie in de draf of galop zit. Maar als je het verkeerd gebruikt kan je de pony ook pyn doen. Maar als je gewoon goed gebruikt is er niks aan de hand
Pardon?
Als je hard moet drijven zonder sporen om dan zou ik daar eerst maar eens aan werken in plaats van sporen omdoen...
Ik ben niet persee tegen, maar wel in bovenstaande situatie.
. Neem goede les en leer 't op de juiste manier!

Tieneke schreef:Ik ben tegen sporen als ze slecht gebruikt worden.
En ik ben voor als ze goed gebruikt worden en gebruikt worden voor de juiste redenen.