Ik lees nu pas je vraag.
Wij kennen Rick en zijn werkwijze heel goed, ik les wekelijks bij hem en vele mensen hier op stal ook. Mijn ervaring met Rick is zeer POSITIEF !!!!!!!! op alle vlakken van de paardensport en omgang. Hij traint jou en je paard op een super positieve manier die echt super werkt, je moet als ruiter wel echt iets willen leren en je oude trek maar in de krul werkelijk uit je hoofd gaan zetten.
Ik heb al bij veel mensen gelest in de 40 jaar dat ik rij maar dit is echt het beste wat ons heeft kunnen gebeuren.
Ik rijd een fries die eigenlijk niet vooruit te branden was en mijn armen als steunpilaar gebruikte, met deze manier kwam ik vlot het M in met ,meestal veel te veel punten. Wijken niks schouderbinnenwaart niks, en niemand die me nou eens echt kon vertellen waar het aan lag. Toen Rick in beeld kwam was het me heel snel duidelijk mijn lieve Ulbe deed achter veel te weinig, als je het zo leest zegt iedereen natuurlijk ja maar zo hoort het toch ook alles moet van achteruit komen. Nou in de praktijk lijkt dat dus echt niet zo te werken ik ben bij instructeurs geweest die zeer bekend zijn, ik wil geen namen noemen, maar er was er geeneen die mij daarop wees, ze vonden het blijkbaar goed genoeg. Rick loopt mee en ziet iedere pas, iedere spier elke beweging van oor tot staarthaar en daar kan je wat mee. De basis waar heel nederland het altijd over heeft en wat iedereen zo goed begrijpt!!!!! begint nu pas echt te kloppen, hij is absoluut geen vage paardenfluisteraar maar iemand die werkelijk verstand heeft van paarden en hun bewegingen en het waarom. Iedere zaterdag en zondag traint hij paarden op onze stal ik heb ook een stukje op onze site staan www.stoeterijwillemien.nl je bent ook altijd welkom om te komen kijken.
Het is een lang verhaal geworden ik kan er bijna een boek over schrijven zo enthousiast ben ik over hem en vele anderen met mij.