Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arabesk schreef:ik gebruik, heel slecht, een touwhalster om mijn paard te laden. Juist omdat een touwhalster niet kan breken. Een gewoon halster breekt en dat weet mijn paard en dus gaat hij hangen. En met 't touwhalster laat hij het wel uit zijn hoofd
Lijkt me sterk dat hij dat in je handen doet
Somebitch schreef:Ze bedoelde dus dat ze hem in de trailer vast zet met een touwhalster
Sorry
Zo kwam het voor mij over
Ik begin er gewoon niet aan, ik heb liever dat hij 20 normale halsters kapot trekt dan dat er de kans bestaat dat hij gaat hangen met een touwhalster (godzijdank doet mijn knol niet aan zulke fratsen
) Somebitch schreef:Bij mij lijkt het mischien of hij vaststaat. Ik doe namelijk het touw om de spijlen van zijn stal (2x) en maak het verder niet vast. Dus wil hij tever naar achteren gaan dan schiet het touw gewoon los
LilianR schreef:Somebitch schreef:Bij mij lijkt het mischien of hij vaststaat. Ik doe namelijk het touw om de spijlen van zijn stal (2x) en maak het verder niet vast. Dus wil hij tever naar achteren gaan dan schiet het touw gewoon los
Niet als hij in een keer hard trekt, dan trekt het touw alleen maar strakker aan.

Tinkerloos schreef:Ik zet mijn paarden NOOIT vast aan het touwhalster.
Ik heb ze altijd een touwhalster om,en als ik ze wil vastzetten bij de poetsplaats of in de trailer,dan heb ik over het touwhalster een gewoon halster waar ik ze dan aan vastzet.
(ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als ze per ongeluk gaan hangen of schrikken met zo'n touwhalster om als ze vast staan...)
Hier kwam ze net van de trailer,met beide halster om:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZXAZBYDL.jpg
magda_90 schreef:Ik haal haar uit de wei: met touwhalster.Tinkerloos schreef:Ik zet mijn paarden NOOIT vast aan het touwhalster.
Ik heb ze altijd een touwhalster om,en als ik ze wil vastzetten bij de poetsplaats of in de trailer,dan heb ik over het touwhalster een gewoon halster waar ik ze dan aan vastzet.
(ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als ze per ongeluk gaan hangen of schrikken met zo'n touwhalster om als ze vast staan...)
Hier kwam ze net van de trailer,met beide halster om:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZXAZBYDL.jpg
Snap van jou alleen niet waarom je 2 halsters hebt? Je kan dan toch net zo goed alleen een normaal halster doen?