Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yinari schreef:Als je toch al wat te rond bent vind ik dit wel een mooie stimulans op op gewicht te komen én te blijven. Als je gewoon slank bent is het natuurlijk geen goede zaak en moet je gewoon op een wat grotere gaan zitten. Verder zie ik er geen kwaad in.
. Rhinoooow schreef:@beantsje: zij doet het ook rustig aan, het afvallen. en SB ken ik niet

Pony heeft slechte benen en slechte rug.. Hij moet zelf netjes op gewicht blijven, dus ik ook
Liannerd schreef:Dom dom dom. Sorry hoor, dan laat je er lekker iemand anders op. Er zijn vast genoeg mensen die het kunnen/ willen. En meer paarden dan die ene . Dus maar dat is mijn mening..
Rhinoooow schreef:@missEvil: dus je bent echt bewust ook voor je pony eigenlijk gaan afvallen?
en ik let heel hard op haar, maar ze doet het echt wel goed en ze heeft een begeleider. denk dat ze nu 5kg is afgevallen in 4maand of zo. dus echt niets om zorgen over te maken.
) vind ik het toch wat prettiger. beantsje schreef:Liannerd schreef:Dom dom dom. Sorry hoor, dan laat je er lekker iemand anders op. Er zijn vast genoeg mensen die het kunnen/ willen. En meer paarden dan die ene . Dus maar dat is mijn mening..
beetje respectloze reactie als je het mij vraagt
Bovendien wordt ze idd zadelmak gemaakt door iemand anders, dus voor ik er zelf eens opzit.. Doe het eigenlijk om dezelfde redenen als Urielle. Als ik tegen die tijd imo nog te zwaar ben ga ik er niet op hoor.. Daarvoor ben ik er nu al hard aan bezig, loop 4 of 5 keer per week s'ochtends hard (om half 7!), let op mijn eten en doe daarnaast pilates en yoga om lekker soepele spieren en beter evenwicht te kweken. Ik durf rustig te zeggen dat ik heel, heel veel voor mijn paard overheb om haar zo goed mogelijk te kunnen rijden, voor mij is het een extra stimulans voor iets waar ik toch al mee bezig was. Nu heb ik een 'harde' deadline voor mezelf waar ik naartoe kan werken