waarom??????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nati

waarom??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 12:11

Boos! mensen mensen...........
ik word hier soms zo moe van, soms lees je een topic door, en dan krijg je echt hevig commentaat van mensen die ANTI hulpmiddel zijn (bit, sporen,zweep enz enz), zit je in een profiel van iemand tekijken (van een anti hulp middel persoon) staan er wel hele extreme foto's in van bijv mensen met s&t......alsof het er bij iedereen zo uitziet.....

Wat ik me afvroeg...........waarom als je daar niet van houd moet je kosten wat het kost je mening doordrammen.....
Het lijkt wel oorlogje af en toe, het kan toch gewoon zo zijn Dat deze twee groepen mensen (Anti hulpmiddel mensen en dan de ''hulpmiddelmensen'') zich niet meer zo met elkaar bemoeien.........
gewoon alle keren die stomme opmerkingen bij sommige topics.......dat s toch niet nodig, ik vind het kinderachtig.

nati

Re: waarom??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 12:13

oja.......en by the way.....tuurlijksnap ik dat je je mening mag uiten, maar dat kan soms ook wel op een mildere manier.

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 12:15

Ik ben het best wel met je eens, soms wordt er wel 5 pagina's lang gezeurd over die ene slof of die ene weet ik niet wat.
Ik ben ook niet altijd voor alle hulpmiddellen, maar als ze goed gebruikt worden en het helpt waarom niet? Als het slecht gebruikt wordt kan er wel wat van gezegt worden maar 1 of 2 keer is meer dan genoeg hoor.

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 12:31

idd, ook altijd mensen zonder cap, oke het is verkeerd maar de consquenties zijn voor hun eigen.
Natuurlijk moeten zo erop gewezen worden, is niet erg.
maar geen 10 pagina's lang
en zo heb ik wel meer voorbeelden

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 13:32

Ja ben ik het ook mee eens ze gaan er zo lang over door. en dat is helemaal niet nodig ze kiezen er toch zelf voor! ik ben niet tegen zweep of sporen e.d als je ze maar goed gebruikt. en als je zonder cap rijdt moet je dat zelf weten al zou ik het zelf neit doen

nati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 14:26

Clown wat volgens mij wel hilarisch is, is dat dit topic heel veel gelezen is, maar er door bepaalde personen nu maar niet gegeageerd word..... Haha! .

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:15

Ik reageer wél nati, en ik had dit topic nog niet eerder gezien.

Ik geef alleen maar commentaar op de filmpjes, en daar word toch uiteindelijk naar gevraagt.
Waar door mij commentaar op werd gegeven is dat er zowiezo met veel te veel druk op de stang gereden word, en dat je dan toch niet meer verfijnen kan noemen.
Ik heb nog uitleg gevraagt, maar niemand reageerd daarop (behalve Mandyke maar die weet er ook geen antwoord op), wat ik dus jammer vind (aangezien dit bij RT-Discussie staat).

Er kwam inderdaad een idee uitrollen voor een petitie, wat inderdaad beter niet verder besproken kan worden in dat topic.

En ik snap inderdaad nog steeds niet waarom je je paard pijn zou doen door constante druk op de stang, terwijl het ook best (met natuurlijk de goede trainingen) met veel minder druk zou kunnen.

Maar natuurlijk zal ik jou daarmee niet meer vervelen.
Als jij zo wilt rijden mag je dat van mij, ik geef alleen maar mijn mening over de filmpjes die geplaatst zijn.

Lein87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:26

Ergens ben ik het met je eens en ergens ook weer niet.
Het is aan de ene kant goed dat de discussie over bepaalde hulpmiddelen blijft bestaan zodat mensen er beter op gewezen worden wat de voor en nadelen van dit hulpmiddel zijn.
Aan de andere kant wordt er soms/vaak te veel op doorgegaan en willen mensen indd hun mening teveel doordrijven terwijl meningsverschillen altijd zullen blijven bestaan.
Mensen mogen best zeggen dat ze het er wel of niet mee eens zijn en waarom maar kunnen daar soms ellenlang over doorgaan en boos worden wanneer iemand anders hun mening verkondigd.

Ik hoop dat mensen ooit begrijpen dat niet iedere mening aanvallend bedoeld is en als commentaar hoeft te gelden op datgene wat gezegd is.
Vanachter de compu is het tevens altijd lastig om te zien met wat voor intonatie iets gelezen moet worden. (als commentaar, mening of advies)

nati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 16:38

_Emm_ schreef:
Ik reageer wél nati, en ik had dit topic nog niet eerder gezien.

Ik geef alleen maar commentaar op de filmpjes, en daar word toch uiteindelijk naar gevraagt.
Waar door mij commentaar op werd gegeven is dat er zowiezo met veel te veel druk op de stang gereden word, en dat je dan toch niet meer verfijnen kan noemen.
Ik heb nog uitleg gevraagt, maar niemand reageerd daarop (behalve Mandyke maar die weet er ook geen antwoord op), wat ik dus jammer vind (aangezien dit bij RT-Discussie staat).

Er kwam inderdaad een idee uitrollen voor een petitie, wat inderdaad beter niet verder besproken kan worden in dat topic.

En ik snap inderdaad nog steeds niet waarom je je paard pijn zou doen door constante druk op de stang, terwijl het ook best (met natuurlijk de goede trainingen) met veel minder druk zou kunnen.

Maar natuurlijk zal ik jou daarmee niet meer vervelen.
Als jij zo wilt rijden mag je dat van mij, ik geef alleen maar mijn mening over de filmpjes die geplaatst zijn.

Wat ik dus jammer vind, is dat je (nu weer) met jou woorden zegt dat alle z ruiters zo rijden.........

nelleke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:45

Niet passende zadels en mensen die te groot zijn worden ook zo afgeslacht hier 1x duidelijk uitleggen is toch voldoende zeker?

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:46

Sorry als dat zo over komt, maar dat is niet zo bedoelt!

wat er staat: "Ik geef alleen maar commentaar op de filmpjes, en daar word toch uiteindelijk naar gevraagt."

Ik geef commentaar op hetgeen wat ik zie in het filmpje. (Dus naar mijn mening teveel stanggebruik)

En aangezien er door veel mensen gezegt werd dat ze ook zo willen kunnen rijden, zei ik: "Als jij zo wilt rijden mag je dat van mij"

Ik heb niks gezegt over Z ruiters, alleen dat ik commentaar gaf op degene in het filmpje en er wat over vroeg.

Wat ik nu jammer vind is dat je gelijk je conclusie trekt dat ik het over alle Z ruiters heb, terwijl ik daarover niks gezegt heb.
We begrijpen elkaar dus gewoon verkeerd op deze manier...

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:49

Of je komt in een HAW topic, waar je commentaar geeft op iets wat jou opvalt, en naar jou mening gewoon er slecht uitziet. Je krijgt dan 100 reacties van diegene zijn vriendjes of vriendinnetjes terug, dat het maar niet zo is, terwijl dat toch degelijk te zien is. Ik vind het zo jammer af entoe, je geeft commentaar, wat mensen willen, anders zet je er geen foto's op, of je start een topic. Je krijgt vervolgens de "echte" bokkers allemaal tegen je omdat je je mening geeft.

Omdat je tegenwoorden krijgt, kom je automatisch voor elkaar op, of voor iemand met wie je de zelfde mening deelt. Vervolgens krijg je 5 PB's. Dat ik, en Nati ( wij deelde de zelfde mening in dat topic ) ons mond moesten houden, en onze mening voor ons moesten houden. Nou, spijt me zeer. Maar je vraagt naar een mening, krijgt het, en vervolgens word je er kwaad om.

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:51

WiDri, dat is inderdaad iets wat je (jammer genoeg...) ook veel tegenkomt...

nati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 16:54

ja maar verder hoef je er toch niet over door te drammen.......is toch nergens voor nodig, dat is dus wel iets wat je heel vaak tegenkomt.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:57

Ik hoop dat het in dit topic niet hetzelfde gaat, maar ben bang dat er ook hier weer een hevige discusie uit voort gaat komen.......

nati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 16:59

Clown het zij zo.......ik wil wel weten hoe andere hier nou over denken.......

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:00

Ik denk dat het grootste probleem is dat je over internet niet kan inschatten hoe iemand anders hetgeen opvat wat je zegt...

nati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 17:02

dat weet ik niet zo goed.......kijk maar naar dit topic: viewtopic.php?f=105&t=819910
ik weet niet wat ik daar nou van moet denken hoor........ Tong uitsteken

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:04

Je weet nu in ieder geval (ongeveer Knipoog ) hoe je moet denken over mijn posts daar.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 17:06

@ _emm_ ik zeg niet dat ik jou daarover bedoel.........

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:10

Het was ook niet heel serieus bedoeld, meer beetje als grapje Tong uitsteken
Maar kwam dus duidelijk niet zo over... Knipoog

nati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 17:13

Haha! whahahahahahaha, jawel kwam wel zo over hoor ROFL

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:15

Dan kwam jou post verkeerd o pme over Clown
hahaha lekker bezig zo Knipoog

nati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 17:16

Haha! wwhahahaha goed....... Ach gut gaat lekker zo, Go jij! Go jij!

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:30

Dat is ook waar _Emm_. Maar je vraagt om commentaar, krijgt het, en vervolgens ga je dik in de aanval. Sorry, maar als dit mij gebeurd, kom ik toch echt wel redelijk voor mezelf op. Belachelijkj hoe mensen dan tegen je reageren! Als je niet tegen negatieve reacties kan, zet er dan geen foto's op!