Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als de klik er is met het eerste paard, en niet met het tweede, moet je imo gaan voor diegene waar de klik er wel is.
nathalie16 schreef:Ik denk dat iedereen hier 1 zou zeggen, omdat ze toch een paard willen met een fijn karakter en die werkwillig is.
Maar als je nou bij 2 het verzet als ze moeten werken weghaalt en er gewoon van maakt hebben een moeilijker karakter, dan is de vraag ook moeilijker voor mensen!
Ik denk dat ik dan zelf 2 zou kiezen, als ze maar uiteindelijk willen werken!
een vriendin van mij die heeft dus in het echt voor 2 gekozen en ze kan hem nu helemaal niet aan. HIj is mooi maar erg dominant en vervelend. bacciej schreef:geef mij maar 1een vriendin van mij die heeft dus in het echt voor 2 gekozen en ze kan hem nu helemaal niet aan. HIj is mooi maar erg dominant en vervelend.
detour schreef:nathalie16 schreef:Ik denk dat iedereen hier 1 zou zeggen, omdat ze toch een paard willen met een fijn karakter en die werkwillig is.
Maar als je nou bij 2 het verzet als ze moeten werken weghaalt en er gewoon van maakt hebben een moeilijker karakter, dan is de vraag ook moeilijker voor mensen!
Ik denk dat ik dan zelf 2 zou kiezen, als ze maar uiteindelijk willen werken!
tsja, volgens mij zijn er paarden bij die het nooit voor mensen gaan doen, omdat ze het gewoonweg echt niet willen, dan zou ik dus op safe spelen en nr 1 kiezen. ken iemand die in de top eventing rjidt met een paard wat minder vermogen heeft maar door zijn karakter met de top meekomt, die gaat voor haar, dat vind ik prachtig!
pastel schreef:Nummer 1 karakter is het belangrijkste vind ik.
Trouwens een bloedmooi paard en een super karakter kan ook heel goed samen gaan hoor.
detour schreef:pastel schreef:Nummer 1 karakter is het belangrijkste vind ik.
Trouwens een bloedmooi paard en een super karakter kan ook heel goed samen gaan hoor.
Dat klopt, maar dat is de issue hier niet, he?![]()
Ik denk soms dat mensen zich teveel op het uiterlijk en het vermogen blind staren en dan soms iets ankopen waar ze niet mee overweg kunnen. En sommige paarden hebben echt lastig karakter van nature, niet alle paarden worden zo gekweekt.