is dit genoeg?
hoe lang rijden jullie meestal?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha

rohotje schreef:ligt eraan, de ene keer stap ik erop en loopt hij netjes zijn rondjes en doet hij gewoon alles netjes wat ik vraag. Dan ben ik in 20/30 min. weer klaar. De andere keer is hij misschien wat stijver of wil hij iets minder goed meewerken, waardoor ik iets verder ga in het trainen van 1 onderdeel, dan kan ik er wel een uur opzitten. voor mij is het: goed=goed
en buitenrit 1- 4 uur. Ook per week kan het wisselen van 0 tot 6 keer in de week. Gelukkig heb ik een makkelijk paard die goed lange afstanden kan lopen, dus ik kan prima na een week niks doen een lange buitenrit maken. Soms is hij wel wat frisser, maar dan loopt hij twee versnellingen harder
. Hij staat wel dag en nacht buiten, 5 uurtjes wei en de rest van de tijd in de paddock, dus beweging krijgt ie wel
eerder stop ik niet..
in_ge schreef:ik rijd ongeveer 45 minuten tot een uur per keer.... en dan zo'n 2 of 3x in de week, maar met slecht weer dan veel minder.![]()
is dit genoeg?
hoe lang rijden jullie meestal?