Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik had al gehoopt dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Bij mij op de manege ben ik namelijk nogal eens de zeikerd en dan heb je van die mensen die zeggen dat ik niks goed genoeg vind enzo
Santigo_ schreef:@ineke2: Ik hebals eens tegen haar gezegd van, doe je sporen af, hij is toch wel voorwaarts als jij de goede hulpen geeft. maar nee, ze is stronteigenwijs, wil ze toch omdoen, dus zeg ik, oke doe ze maar in je les om dan kijkt je instructrice wel hoe je ermee rijd. Maarja die zegt dus niks over haar houding, dus kan ze ze inderdaad weer afdoen. Ik heb zelf dressuurles gehad in Dubai en hier rijd ik eigenlijk meestal in de springles en mijn dressuurinstructice hier moet ze niet, alleen geeft ze het niet toe tegenover anderen... *zucht zucht zucht
Ik vindt dus ook dat je eerst aan de houding moet werken.
@ saaraah: Ik vind dus ook dat mijn paard bij mij straksneit meer aan mijn been loopt. Heb ik dus ok tegen die instructice gezegd. Nee dat vond ze maar onzin :s Ik heb mijn bijrijdster nog niet gezien, maar ik was al van plan om te zeggen dat ze, of bij die instructice kan blijven, maar dan een ander paard zoeken, of daar geen les meer bij pakt en een ander zoekt. Die sporen moeten nu dus helemaal af.
@ mir89: Ik vind dus ook dat je eerst een fatsoenlijke zit ed meot hebben en dan pas de sporen kan gebruiken, maar dat vond die instructice dus ook maar onzin. Mijn paard liep gewoon niet goed en dat lag niet aan mijn bijrijdster.
Bij mij loopt mijn dus wel (nog) voorwaarts zonder sporen, maar ik was er dus ook al bang voor dat ie dat straks niet meer doet als zij een lang bij elke pas aan het prikken is.
). En die instructrice klinkt eerlijk gezegd vrij vaag...
)
, weet iemand misschien iemand die dat geeft in zuid-limburg??