Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
;) sylviej schreef:tuurlijk moet je het zo doen gelijk jij het zegt!
ik kan me toch niet voorstellen dat je goed kan sturen met de teugel in je hele vuits
dat gaat toch moeilijk , niet ??![]()
dat zijn meestal mensen die alles beter weten![]()
gewoon laten doen als ze het zelf zo willen , jij wilt ze toch maar alleen helpen;)
sylviej schreef:sylviej schreef:tuurlijk moet je het zo doen gelijk jij het zegt!
ik kan me toch niet voorstellen dat je goed kan sturen met de teugel in je hele vuits
dat gaat toch moeilijk , niet ??![]()
dat zijn meestal mensen die alles beter weten![]()
gewoon laten doen als ze het zelf zo willen , jij wilt ze toch maar alleen helpen;)
vuist **
supertygetje schreef:Tja, het hoort idd zo als jij zegt en ik rijd ook zo. Maar ik denk niet direct dat je veel minder goed kan rijden als je het niet doet. Ik ken zat mensen die het niet zo doen en die toch fatsoenlijk contact hebben. Ik denk wel dat je misschien als je echt op hoger niveau gaat rijden het wat lastiger krijgt ... Ik rijd iig liever met (de nadruk op) mijn ringvinger dan mijn pink.
Suusje92 schreef:ik zeg neit dat ik dat heb maar met je vuist inhouden gata ene beetje moeilijk ja ik wete neit hoe die mansen dat ervaren maar ik vidn eht verrekte irri als zij eht lekker vinden laat ze:p

maar nu doet ik het weer goed, maar dat is moeilijk om af te leren dus direckt zeggen zodat ze er dan mee bezig kan. 
Soet schreef:Ah, ik dacht al. Omdat je zegt 'Om je pink' Ik schrok behoorlijk toen ik het las

Femkee schreef:je kunt het maar beter zeggen , want ik heb het vroeger ook verkeerd geleerd ik reed met mijn handen of ik op een paardenkar zatmaar nu doet ik het weer goed, maar dat is moeilijk om af te leren dus direckt zeggen zodat ze er dan mee bezig kan.