Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Citaat:In algemeenheid is niet mijn indruk dat er door de gemiddelde ruiter goed voor het paard gereden wordt. Dat kan een instructeur, fysio of dierenarts moeilijk zeggen, die houdt verstandig de kaken op elkaar.....
Goofy44 schreef:Dat kan een instructeur, fysio of dierenarts moeilijk zeggen, die houdt verstandig de kaken op elkaar.....

Urielle schreef:Goofy44 schreef:Dat kan een instructeur, fysio of dierenarts moeilijk zeggen, die houdt verstandig de kaken op elkaar.....
Ik vraag me af hoeveel ruiters dat daadwerkelijk willen. Een fysio heb ik niet maar mijn instructeur durft te zeggen dat ik bagger rij en ik heb mijn DA gelukkig ook al tegen iemand anders horen zeggen dat diegene bezig was haar paard de verd*mmenis in te rijden.
Zep schreef:Je kent ze vast wel, die paarden met een "hooibuik" maar wel de ribben op de flanken hebben staan. Daar kun je aan voeren wat je wil, als je dat wil veranderen zul je ze (anders) moeten gaan trainen
spikkeltje schreef:paard gebruikt zijn buik spieren niet!
je ( moet ) paard is recht richten, voordat ze hun rug kunnen los laten.
dan gaan ze ook hun buik spieren gebruiken!