Zwanger,, en paardrijden??

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moppie2020
Berichten: 36
Geregistreerd: 26-10-06

Zwanger,, en paardrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 14:38

Heyhey ik vroeg me af.. wanneer zouden / zijn jullie gestopt met rijden??
Met hoeveel maanden.. en wanneer zijn jullie weer begonnen met rijden?

Lieke_Ulfer
Berichten: 81
Geregistreerd: 16-11-05
Woonplaats: Driebergen

Re: Zwanger,, en paardrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:41

Ik heb daar zelf nog geen ervaring mee, maar ik weet van mijn instructrice dat zij nog tot 6 weken voor de bevalling heeft gereden! Weliswaar een aangepast programma met veel stap en in draf alleen doorzitten, want lichtrijden ging niet meer zo gemakkelijk! Ik geloof dat ze met 3 weken na de bevalling ook weer te paard was. In het begin alleen nog maar stappen, later weer rustig opbouwen. Ben jij zwanger dan??

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Re: Zwanger,, en paardrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:43

Ik ken iemand die heeft tot 2 weken voor de zwangerschap gereden en is 3 weken erna weer begonnen

Moppie2020
Berichten: 36
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Zwanger,, en paardrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 14:51

Jah k denk het wel..
Test doet raar dus k ga volgende week naar huisarts..
En k vind dit ook erg interessant om te weten..
Zelf zou k niet zolang doorrijden.. stel je valt??!!

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Re: Zwanger,, en paardrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:00

ja dat is natuurlijk ook zo in precipe stop je VEEL eerder en ben je ong. 6 maanden (ZEKER) uit de running

Lieke_Ulfer
Berichten: 81
Geregistreerd: 16-11-05
Woonplaats: Driebergen

Re: Zwanger,, en paardrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:21