http://www.walkinonranch.com/CNN.html
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die paarden kunnen amper bewegen...arme dieren
is gewoon te zielig.. dierenmishandeling!....
zoiets doe je een dier niet aan!
word boos!!!
Dan ben ik nog wel steeds heel jong...
En dan nog gaan beweren dat t geen zeer doet, yeah right..
Dit is inderdaad gewoon echt dierenmishandeling en ik hoop ook echt dat het niet meer gebeurt, maar wat vera ook zegt, dat t waarschijnlijk gewoon nog gebeurt
Echt heel sneu voor die arme paarden! Echt verschrikkelijk!
idd 20 jaar... Esmeralda schreef:het gaat erom dat je paarden met hun voorbenen op blokken zetten en evt met kettingen erbij zodat ze een hoge knieactie krijgen. het gaat hier om de tenessewalking horse. Nu heeft dit ras al een aparte gang, maar doordat ze deze dingen toepassen, gaat de knieactie alleen maar hoger. De paarden krijgen last van kneuzingen op de hoef, doordat de kettingen erop blijven dreunen (eigenaren noemen het armbanden) Voorbenen komen in een verkeerde stand door dat blok, hierdoor krijgen ze dus ook problemen. Niet allen de benen maar ook de nek krijgt flinke klappen te voorduren. Geloof dat ik het zo wel aarig heb uitgelegt.
Walgelijk zeg, is dat nog legaal ook??? Wat weet je dat trouwens goed, ik wist dat helemaal niet. Wat ontzettend zielig zeg..