thuis westrijd rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pien2006
Berichten: 2
Geregistreerd: 24-03-20

thuis westrijd rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-20 20:23

hey ik ben pien.
omdat iedereen nu in quarantaine zit en je nergens meer heen kan kan ik ook geen wedstrijden meer rijden.
dus had ik de vraag wil iemand mijn proef beoordelen. dan zal ik een filmpje van mijn proef die ik rijd naar
je doorsturen .en dan is het de bedoeling dat je mijn proef beoordeelt door cijfers te geven op een coupon en deze naar mij doormailt.ik rijd de klasse l2.
laat een reactie achter als je dit zou willen doen
xx pien :P

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: thuis westrijd rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 20:26

Je kan dit via we all ride doen :)

Naat3
Berichten: 235
Geregistreerd: 20-08-11

Re: thuis westrijd rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 20:38

Ik wil het wel doen.

SandAndOak
Berichten: 153
Geregistreerd: 18-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 20:30

Er zijn nu ook juryleden die aanbieden proefjes te beoordelen. Misschien kan je iemand vinden die dat voor je wil doen, daar heb je misschien het meeste aan omdat het professionals zijn. :)

Naat3
Berichten: 235
Geregistreerd: 20-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:33

SandAndOak schreef:
Er zijn nu ook juryleden die aanbieden proefjes te beoordelen. Misschien kan je iemand vinden die dat voor je wil doen, daar heb je misschien het meeste aan omdat het professionals zijn. :)

Ik ben jury. Ik heb 3 lege mails gekregen van dat meisje waar ik het bij aan bod

SandAndOak
Berichten: 153
Geregistreerd: 18-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 21:58

Naat3 schreef:
SandAndOak schreef:
Er zijn nu ook juryleden die aanbieden proefjes te beoordelen. Misschien kan je iemand vinden die dat voor je wil doen, daar heb je misschien het meeste aan omdat het professionals zijn. :)

Ik ben jury. Ik heb 3 lege mails gekregen van dat meisje waar ik het bij aan bod


O erg aardig van je! Helaas dus niet gelukt..