4DimensionDressage - lotgenoten!

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bralindy

4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-18 16:10

Naar mijn weten nog niet heel erg bekend (in iedergeval niet in mijn kringen :+ ) maar echt een openbaring voor ons.

Mijn moeder en ik hebben ons paard als een blad aan een boom zien veranderen. Van hangen, sterk, stijf, hoofd kantelen en tong over het bit heen gooien. Alles gecheckt; osteopaat, tanden, acupunctuur, zadel en bit. Uiteindelijk via onze dierenarts (die tevens tandarts opleiding heeft gedaan én chiropractor is én opleiding acupuncturist heeft gedaan) bij 4 Dimension Dressage gekomen.

_/-\o_

Nu was ik benieuwd of er ook lotgenoten zijn die deze tak van paardensport volgen en wat jullie verhaal hierin is?

<3 »»---}×Bralindy & Moortje×{---«« <3
"Unable are the loved to die, for love is immortal." - Emily Dickinson

Dunkeedoo

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 20:52

Ik heb eens rondgesnufeld op hun website en het klinkt wel heel interessant! Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een goede fijne trainingsmethode (oa rien van der schaft en klassieke dressuur/vanaf de grond werken en zo voorbereiden voor het werk onder het zadel vind ik interessant), nu zijn die van mij 1 en 2 dus duurt sws nog ruim een jaar voor ik met de eerste aan de slag kan.

Maar kan je eens iets meer vertellen over hun aanpak?
En heb je het boek ook, en hoe vind je die?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie