Hallo Bokkers,
graag zou ik jullie willen vragen of er onder jullie mensen zijn die interesse zouden hebben in een online training over het mentale stuk van paardrijden eventueel aangevuld met coaching (live of via e-mail/feedback op opdrachten e.d.).
Doel is het verlagen van spanning die ervaren wordt bij het rijden en/of op wedstrijd gaan, waardoor:
- Je meer plezier in het rijden/op wedstrijd (gaan) krijgt,
- Het welzijn van je paard toeneemt,
- En je prestaties verbeteren.
Als psycholoog heeft dit stuk van de paardensport mij altijd erg geinteresseerd. Ik zie veel ruiters in mijn omgeving hiermee stoeien en denk dat wanneer we hierin groeien dit ons plezier en prestaties, maar zeker ook het welzijn van onze paarden ten goede kan komen.
Daarom wil ik bekijken of ik iets kan opzetten wat wetenschappelijk gefundeerd is en toegankelijk is voor zoveel mogelijk ruiters in alle segmenten en niveaus. De toegankelijkheid wil ik proberen te optimaliseren door er een online training van te maken en de kosten voor deelname hieraan zo laag mogelijk te houden.
Mijn vraag aan jullie is dan ook:
- of jullie hierin een meerwaarde zien,
- of er interesse voor zou zijn en wat je vraag zou zijn,
- welke prijs door jullie als haalbaar/passend wordt gezien voor een dergelijke online-training en aanvullende coaching.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes Babeth Korevaar