Vriend kiest voor een voetbalwedstrijd i.p.v. mijn verjaarda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
catootje

Berichten: 291
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: ergens in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:26

Hier is het een rijtechnisch probleem :D

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:32

catootje schreef:
Hier is het een rijtechnisch probleem :D

Nu begrijp ik ineens de reactie van HC wel :D :+

lizy29

Berichten: 6243
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:34

Doef schreef:
Een typisch geval van de ziekte die man heet :'). Maar van Valentijnsdag had ik ook niet leuk gevonden, zou er eerlijk gezegd zelfs een beetje boos over zijn, een bedankje kan er toch wel af?


Ik vind het hele Valentijn erbij halen eigenlijk ook typisch vrouw en oude koeien uit de sloot halen. Laat het los. Zonde om boos te blijven over alles.

Maflinger_S
Berichten: 12175
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Vriend kiest voor een voetbalwedstrijd i.p.v. mijn verjaarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:36


gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:43

020 die vóór je verjaardag gaat??? Dat kan écht niet. _O- _O- _O- _O-
Sorry,is niet leuk,maar wel begrijpelijk.Je had gezegt dat je niks wilde doen met je verjaardag.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Vriend kiest voor een voetbalwedstrijd i.p.v. mijn verjaarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:46

Ik vind dat julie flauw reageren naar de TS,ik doe zelf nooit wat aan mijn verjaardag.Maar dat betekent dat mijn man en ik samen wat doen of uit eten of een dagje weg.

En ik vind zijn reactie op je valentijnskaart ook horkerig een berichtje of een belletje met wat leuk bedankt kost niet veel.
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.
In ieder geval gefeliciteerd en maak er toch nog een fijne dag van.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:48

Jamaar zoals iemand al zei; is die kaart uberhaupt wel op tijd aan gekomen?
En dat eeuwige "ik verwacht niets maar....." van vrouwen altijd...
Zodra een maar is, verwacht je dus wel iets. Zeg dan gewoon wat je verwacht. Hoe moeilijk is dat?
Dat is gelijk in de frituur; ik wil een frietje zonder saus maar saus is wel lekker.
Ja dan krijg je dus gewoon een frietje zonder saus. Want dat vroeg je.

Huertecilla

Berichten: 26864
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:53

Ayasha schreef:
Biebz: dat mensen ook gewoon samen kunnen slapen is voor HC niet vanzelfsprekend. :P


Alsof 'slapen' en 'naar bed gaan' met iemand geen eufemisme is.
Doe er zo schamper en makkelijk over als je wilt. Het is en blijft verwerpelijke chantage welke je gewoon niet mag/moet/kan accepteren.

Die oude koe van de Valentijnskaart idem.

Nee, dat is geen basis voor een evenwichtige relatie. Dat wordt alleen maar erger.
Aan de vriend: VER van wegblijven :)*

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:56

Huertecilla schreef:
Ayasha schreef:
Biebz: dat mensen ook gewoon samen kunnen slapen is voor HC niet vanzelfsprekend. :P


Alsof 'slapen' en 'naar bed gaan' met iemand geen eufemisme is.
Doe er zo schamper en makkelijk over als je wilt. Het is en blijft verwerpelijke chantage welke je gewoon niet mag/moet/kan accepteren.

Die oude koe van de Valentijnskaart idem.

Nee, dat is geen basis voor een evenwichtige relatie. Dat wordt alleen maar erger.
Aan de vriend: VER van wegblijven :)*

1. in mijn woordenboek is samen slapen, samen slapen.
Als we het dan toch over schamper en makkelijk doen hebben; Vreemd (eigenlijk niet) dat jij uit het hele verhaal van TS waarin tal van dingen staan die er op wijzen dat er duidelijk een communicatie probleem is alleen het punt over seks neemt. :+ Want al de rest is natuurlijk niet belangrijk? :?
Die oude koe is 5 dagen oud en die is wellicht niet uit gepraat en daarmee geen oude koe = communicatie probleem.

Dat dit geen basis is voor een evenwaardige relatie ben ik met je eens maar niet omdat ze wel of niet (want dat weten we nog niet) chanteert met seks. Wel omdat beide, ja BEIDE, dus ook de vriend, blijkbaar niet kunnen communiceren met elkaar.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:58

wava schreef:
Hoi.

Maar meneer liet niks van hem horen tot ik hem om elf uur savonds belde en hem nadrukkelijk vroeg of hij een grote fotokaart hadden ontvangen. Wat vinden jullie hiervan?

Toen ze hem er naar vroeg blijkbaar wel.
En het zal aan mij liggen,maar ik zou ook geen zin hebben om met een vent het nest in te duiken als je verder blijkbaar niet zo belangrijk voor hem bent.

Verder duurt zo'n wedstrijd niet heel de dag dus er zijn toch uurtjes waarin hij wel even kan langskomen maar daar heeft hij dan blijkbaar ook geen tijd voor.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:01

Ik zie daar nergens staan of hij toen al dan niet bedankt heeft of gezegd heeft dat ie niks ontvangen had.
en het spijt me zeer maar op basis van de opstelling van het bericht zou ik dat eerst willen weten. :)

wava
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-17 12:13

Ik heb wel 2 dagen van tevoren gevraagd of hij wilde komen. Gister kwam hij met de voetbal. Ik heb gister ook gevraagd of hij daarna langs wilde komen. De wedstrijd is vandaag om half 3 en hij zegt. Vanavond waarschijnlijk niet lukt want dan is hij laat thuis.

En over de grote fotokaart op valentijnsdag. Hij hadden hem ontvangen toen ik er nadrukkelijk om vroeg.
Laatst bijgewerkt door wava op 19-02-17 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Vriend kiest voor een voetbalwedstrijd i.p.v. mijn verjaarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:16

eerlijk gezegd roept het verhaal dan maar 1 ding in me op: He's just not that into you.

Kahawa
Berichten: 5344
Geregistreerd: 05-12-05

Re: Vriend kiest voor een voetbalwedstrijd i.p.v. mijn verjaarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:17

Zijn er nog steeds geen modjes wakker?

Azmay
Berichten: 18001
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:18

Ayasha schreef:
eerlijk gezegd roept het verhaal dan maar 1 ding in me op: He's just not that into you.


Die indruk heb ik ook, hoe dan ook lijkt een goed gesprek me echt op zijn plaats :(:)

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:30

wava schreef:
Ik heb wel 2 dagen van tevoren gevraagd of hij wilde komen. Gister kwam hij met de voetbal. Ik heb gister ook gevraagd of hij daarna langs wilde komen. De wedstrijd is vandaag om half 3 en hij zegt. Vanavond waarschijnlijk niet lukt want dan is hij laat thuis.

En over de grote fotokaart op valentijnsdag. Hij hadden hem ontvangen toen ik er nadrukkelijk om vroeg.



Had je je naam er wel op gezet? }>

wava
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-17 12:42

Ik heb alleen gezegd je bent elk moment welkom wanneer het je schikt Hij geeft nu eigenlijk al aan dat de wedstrijd om half 3 is en hij daarna waarschijnlijk te laat terug is. Een cadeau verwacht ik al zeker niet of een kaartje. Misschien had ik inderdaad niet moeten verwachten dat hij kwam. En is 2 dagen van tevoren voor hem te laat om te laten weten dat ik graag mijn verjaardag samen met hem vier ipv groot. Ik moet inderdaad leren beter communiceren. Ik begrijp dat het dus aan mij ligt. Dan zal ik het hem niet meer confronteren dat ik wat anders had gehoopt en het hierbij laten. Bedankt voor jullie mening.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:45

Juist wel even communiceren dat je wat anders had gehoopt en dat je het vervelend vindt dat het is uitgelopen op een miscommunicatie (en daarbij het verlangen uitspreken om met hem een andere dag toch nog je verjaardag te vieren).
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 19-02-17 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

mojo100

Berichten: 75
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: belgie

Re: Vriend kiest voor een voetbalwedstrijd i.p.v. mijn verjaarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:47

In zijn plaats zou ik spontaan een dag voor of na de wedstrijd een leuke dag inplannen met een etentje etc.

En dat van valentijn, zelf ben ik niet zo van het Valentijn gebeuren maar als ik iets van mijn partner/vriendin zou krijgen dan zou ik haar bedanken en zeker wel iets leuks teruggeven.

Op basis van je verhaal lijkt het wel of je vriend niet echt moeite voor je wilt doen. Hoewel ik weet natuurlijk niet hoe jullie onderlinge communicatie is en hoe het in het dagelijkse leven aan toegaat. Met dit soort dingen hoor ik liever beide kanten uit. Begrijp me niet verkeerd maar dit kan een reactie/protest zijn op iets en ja mannen kunnen wat dat betreft best wel holbewoners zijn. Het beste wat je kan doen is om een tafel zitten en ervoor praten

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:47

wava schreef:
Ik heb alleen gezegd je bent elk moment welkom wanneer het je schikt Hij geeft nu eigenlijk al aan dat de wedstrijd om half 3 is en hij daarna waarschijnlijk te laat terug is. Een cadeau verwacht ik al zeker niet of een kaartje. Misschien had ik inderdaad niet moeten verwachten dat hij kwam. En is 2 dagen van tevoren voor hem te laat om te laten weten dat ik graag mijn verjaardag samen met hem vier ipv groot. Ik moet inderdaad leren beter communiceren. Ik begrijp dat het dus aan mij ligt. Dan zal ik het hem niet meer confronteren dat ik wat anders had gehoopt en het hierbij laten. Bedankt voor jullie mening.

Confronteren kan natuurlijk wel maar dan niet op zo'n toon dat er ruzie ontstaat.
Ook hij mag natuurlijk heus wel over zulke dingen zoals die nu gebeuren gaan nadenken hoe dat de volgende keer beter kan :)

Alsnog wel gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:48

je kunt rustig vriendelijk aangeven dat je een vrouw bent ;)
dus dat wanneer je aangeeft 'ik wil er niets aan doen'.
dat het een vriend niet ontslaat van zijn morele verplichting om je een verjaardagshorizontale tango, ontbijt op bed, leuk presentje en gezellige dag te geven :P


mannen zijn wat langzamer in het 'opgroeien' dan vrouwen.. waarschijnlijk zit hij nu in de leeftijd waarop het belang van verjaardagen minder wordt en het verlangen naar gezamelijk samenzijn op mijlpaaldagen groter wordt..

je ligt waarschijnlijk gewoon een stukje op hem voor..

tegen de tijd dat hij 40 is, weet hij dat als een vrouw 'ik wil niets doen aan..' zegt, dat dit betekent 'ik wil geen bergen visite maar wel aandacht' betekent.. tegen die tijd vergeet hij dan wel je trouwdag weer

anjali
Berichten: 15169
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:56

Ts,als hij je Valentijnskaart dus wel had gekregen dan vind ik het inderdaad onhoffelijk van hem om niet te reageren. Eigenlijk vind ik dat jij een liever vriendje waard bent,nl. een die jou ook Valentijnskaarten stuurt, cadeautjes geeft op je verjaardag, enz. Men kan op dit forum nu wel beweren dat mannen in het algemeen zo ongevoelig zijn,maar je hoeft daar geen genoegen mee te nemen.Er zijn 7miljard mensen op de wereld waarvan meer dan de helft mannen.Dus zeldzaam zijn ze niet,je bent nog niet getrouwd dus je hebt het recht verder te kijken.

Huertecilla

Berichten: 26864
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:02

elenaMM77 schreef:
je kunt rustig vriendelijk aangeven dat je een vrouw bent ;)
dus dat wanneer je aangeeft 'ik wil er niets aan doen'.
dat het een vriend niet ontslaat van zijn morele verplichting om je een verjaardagshorizontale tango, ontbijt op bed, leuk presentje en gezellige dag te geven :P


mannen zijn wat langzamer in het 'opgroeien' dan vrouwen.. waarschijnlijk zit hij nu in de leeftijd waarop het belang van verjaardagen minder wordt en het verlangen naar gezamelijk samenzijn op mijlpaaldagen groter wordt..

je ligt waarschijnlijk gewoon een stukje op hem voor..

tegen de tijd dat hij 40 is, weet hij dat als een vrouw 'ik wil niets doen aan..' zegt, dat dit betekent 'ik wil geen bergen visite maar wel aandacht' betekent.. tegen die tijd vergeet hij dan wel je trouwdag weer


Vrouwen zijn heel wel in staat om te zeggen wat ze willen.
Indien niet, dan is dat geen probleem van de partner(s).

Grote sprong naar conclusie trouwens over trouwdag. Als bij de relatie een kristallen bol nodig is en de betreffende dame daar niet mee uitgerust is, dan is dat een hoogst onverstandige stap.
Beter zonder boekje met verplichtingen samen proberen te leven. Dat boekje is namelijk FEITELIJK en dat combineert slecht met raadt waar je staat.

anjali
Berichten: 15169
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Vriend kiest voor een voetbalwedstrijd i.p.v. mijn verjaarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:12

Nog iets over Valentijnsdag: 14 februari schijnt de dag te zijn dat vogels een partner kiezen voor het komende nestseizoen. ^&+

Deeks93
Berichten: 1109
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:14

Gaat er hier wel eens iemand naar de voetbal?
De wedstrijd is misschien maar 90 minuten maar als ik hier thuis kijk, ze gaan 2,5 uur van te voren weg en komen 2,5/3 uur na die tijd thuis.

Wedstrijd om half 3 betekend dus dat ze om 12 uur weg gaan en pas om 18:45/19:15 terug zijn.
En dan is het allemaal nog vlakbij, als het een uitwedstrijd is en hey dus verder weg is dan zijn ze nog later thuis en eerder weg.

Misschien niet de situatie van t's haar vriend maar het zou maar zo kunnen dat je er dan de hele dag aan kwijt bent.
Als ts dan aangeeft niet haar verjaardag te vieren en een voetbalwedstrijd voor hem een dagje uit is dan snap ik dat hij daarvoor kiest. Als je geen seizoenskaart hebt en je hebt gewoon een keet een kaartje voor een wedstrijd dan is dat ook leuk voor een keertje! Je hebt tenslotte niet elke week dat je naar de voetbal kan dan!