Trainen met de app Smarthorse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DonnaM94

Trainen met de app Smarthorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 20:01

Goedenavond Bokkers,

Vanavond heb ik de app Smarthorse gedownload. Een app waarin je je trainingen en afspraken kunt bijhouden. Je kunt voor elk paard een klein profiel aanmaken en ziet hierin de statistieken van je trainingen.

Nu ben ik nieuwsgierig of meer bokkers deze app gebruiken en wat jullie ervan vinden?

(de app is te downloaden voor € 2,99)

claudiadvx

Re: Trainen met de app Smarthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:06

jammer dat het niet gratis is :( anders was dit wel heel handig geweest.
is er niet een soort van alternatief?

DonnaM94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 20:35

Daar heb ik ook eerst naar gezocht, maar die kon ik helaas niet vinden..
Smarthorse is ook de enige die bij de betaalde apps te vinden is

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:47

claudiadvx schreef:
jammer dat het niet gratis is :( anders was dit wel heel handig geweest.

Die app is heus niet minder handig omdat je ervoor moet betalen ;-) De handigheid blijft hetzelfde, ongeacht of je hem gratis krijgt of dat je hem kunt kopen.

(Waarom moeten apps trouwens gratis zijn? Het is maar een klein bedrag, dus als je echt denkt dat je er wat aan hebt… Er zijn mensen die er tijd insteken om dit te ontwikkelen en op de markt te brengen, waarom wil je er dan niet voor betalen? Zie het als een produkt.)

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:55

TS, heb jij een iPhone?
Ik wilde hem opzoeken in de Playstore, maar kan hem niet vinden...

Edit; Ik heb dus een android
Laatst bijgewerkt door Iselda op 11-11-15 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:00

Andra_S schreef:
(Waarom moeten apps trouwens gratis zijn? Het is maar een klein bedrag, dus als je echt denkt dat je er wat aan hebt… Er zijn mensen die er tijd insteken om dit te ontwikkelen en op de markt te brengen, waarom wil je er dan niet voor betalen? Zie het als een produkt.)

Het lastige aan betaalde apps vind ik altijd dat je van te voren nooit weet of je de app ook daadwerkelijk fijn vindt en of de app alles kan wat je graag zou willen. Zo was ik op zoek naar een groepskalender-app, waar meerdere mensen in moesten kunnen werken, maar wel hun eigen afspraken per persoon zichtbaar zouden zijn. Ik heb 'm eigenlijk nog steeds niet gevonden. Volgens mij heb ik 10 apps gedownload en na bekijken en testen toch maar weer eraf gegooid. Ik zou het zonde vinden als ik daar 10 keer geld voor had betaald. Een maandje gratis proefdraaien zou dus fijn zijn. Als je 'm dan echt fijn vindt, kun je 'm altijd nog kopen na de proefmaand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:05

Hilary schreef:
Andra_S schreef:

Het lastige aan betaalde apps vind ik altijd dat je van te voren nooit weet of je de app ook daadwerkelijk fijn vindt en of de app alles kan wat je graag zou willen. Zo was ik op zoek naar een groepskalender-app, waar meerdere mensen in moesten kunnen werken, maar wel hun eigen afspraken per persoon zichtbaar zouden zijn. Ik heb 'm eigenlijk nog steeds niet gevonden. Volgens mij heb ik 10 apps gedownload en na bekijken en testen toch maar weer eraf gegooid. Ik zou het zonde vinden als ik daar 10 keer geld voor had betaald. Een maandje gratis proefdraaien zou dus fijn zijn. Als je 'm dan echt fijn vindt, kun je 'm altijd nog kopen na de proefmaand.

Groepskalender? Gewoon de google agenda? Kun je agenda's delen met elkaar en kiezen wie er iets in aan mag passen, of alleen zien. Werkt perfect en is gratis :)

De app smart horse ken ik niet, is het ook voor android?

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:15

Proefmaand: mee eens!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:23

Ik gebruik Equilog, dat is gewoon op internet en kan je op bijhouden wat je doet etc. Hou het al 1,5 maand bij.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:24

Hilary schreef:
Andra_S schreef:

Precies hierom zal ik geen app kopen. Proefmaand is inderdaad heel handig!

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:26

Celine_Famke schreef:
Ik gebruik Equilog, dat is gewoon op internet en kan je op bijhouden wat je doet etc. Hou het al 1,5 maand bij.

Daar ga ik eens naar kijken!
Makkelijk in gebruik?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:35

Heel makkelijk in gebruik! Heel simpel, maar handig!

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:38

Ik heb me even aangemeld, ga dat wel even proberen. Is vast makkeljker dan alles opschrijven in m'n agenda en kan Smarthorse dus niet vinden :')

Aaronsroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:08

Iselda schreef:
Celine_Famke schreef:

Daar ga ik eens naar kijken!
Makkelijk in gebruik?

Jammer dat je maar 1 paard kan noteren zonder abonnement. Voor de rest lijkt het me wel iets fijn. :)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:14

Werkt die app. wel? Ik heb eerder een gratis app. gedownload, maar daar kwam ik nooit mee verder als ik de naam van m'n paard ingevoerd had

Lifebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:35

Grappig, er zijn ook echt overal apps voor tegenwoordig. Wist niet dat het bestond!

DonnaM94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 22:41

Ik heb de app nu een paar dagen, het is handig om alles in bij te houden.. maar in gebruik vind ik hem nog niet geweldig. Misschien moet ik gewoon even wennen

Lifebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:13

Maar wat voor statistieken geeft het dan over je training?