Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Sanned schreef:Mijn paard is een echt springpaard Daarmee bedoel ik overigens dat hij springgefokt is en een springbouw heeft. Hij springt erg goed, maar hij vindt dressuur ook heel leuk. Hij is misschien wat lastiger aan elkaar te rijden dan een compact dressuurpaard, maar dressuur kan je er zeker mee rijden.
Maar ik weet zeker dat er dressuurpaarden zijn die je met de beste wil nog geen L parcours rond krijgt. Ze moeten namelijk wel enigszins de techniek, de galop en het vermogen hebben. Vaak kunnen dressuurpaarden door hun bouw minder goed basculeren.
Overigens ben ik het zeker met je eens dat men best een wat meer out of the box mag denken.
Sanned schreef:Mijn paard is een echt springpaard Daarmee bedoel ik overigens dat hij springgefokt is en een springbouw heeft. Hij springt erg goed, maar hij vindt dressuur ook heel leuk. Hij is misschien wat lastiger aan elkaar te rijden dan een compact dressuurpaard, maar dressuur kan je er zeker mee rijden. Stalgenootje rijdt ZZ-Zwaar met haar springpaard.
Maar ik weet zeker dat er dressuurpaarden zijn die je met de beste wil nog geen L parcours rond krijgt. Ze moeten namelijk wel enigszins de techniek, de galop en het vermogen hebben. Vaak kunnen dressuurpaarden door hun bouw minder goed basculeren.
Overigens ben ik het zeker met je eens dat men best een wat meer out of the box mag denken.
Anoniem schreef:Mwa, ik ben van menig dat er toch echt wel paarden bestaan die de dressuur echt niet leuk vinden