Laag, Diep en Rond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elle108030

Laag, Diep en Rond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 20:13

ik kwam vandaag langs deze video op youtube en vroeg me af wat jullie van deze rijtechniek vinden.
is dit kin op de borst of is het goed voor het paard?? (laag, diep en rond komt een beetje aan het einde van de video)

Agossie

Re: Laag, Diep en Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:17

Echt? Gaan we die discussie weer openen? Er is al zooooveel over gezegd. Anky legt het geweldig uit, dit is al een oudere video en ik vind persoonlijk dat we deze discussie hier nu wel een halt toe mogen roepen.
Ik tem dus.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:20

Ik krijg er wel een ander beeld bij dan ik eerst had. Snapte er eerst het doel totaal niet van, maar ik snap nu wel wat ze er mee bedoeld. Voor het voetballen rekte ik ook altijd mijn spieren, eigenlijk doet ze niets anders? Wel jammer dat er veel mensen zijn die het inderdaad na willen doen, maar dan op de foute manier. Ik rij zelf recreatief en zal dit dus ook niet proberen.

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:21

Als je goed luistert dan kun je zelf horen wat anky hiervan vind. Luister beter en dan begrijp je het.
Ze zegt heel mooi; Kben een topruiter, ben geen amateur das geen opschepperij en ook niet arrogant als je nie ken rijden moet je deze oefening niet doen
Foto's maken mag, maar dan ook bovenin en ik wil ze ook op internet maar wil mensen uitleggen waarom ik dit doe; gymnastiseren van het paard. Ga je trekken is het effect weg dus het is geen dierenbeulerij

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:39

Magda... _O-

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:57