Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet vrij weinig van dressuur/springsport (het interesseert me eerlijk gezegd ook niet) maar ik kan iedereen aanraden om goede begeleiding te zoeken, zeker als er een eigen paard komt! En verder lijkt me het belangrijkste dat ze er plezier in heeft, maar dat komt vast wel goed
Advies over training geven vind ik erg lastig, zowel het paard als je dochtertje ken ik niet, maar ik neem aan dat ze al lest bij een instructeur/instructrice dus dit vooral doorzetten.Kirsha schreef:Wat leukIk weet vrij weinig van dressuur (het interesseert me eerlijk gezegd ook niet) maar ik kan iedereen aanraden om goede begeleiding te zoeken, zeker als er een eigen paard komt! En verder lijkt me het belangrijkste dat ze er plezier in heeft, maar dat komt vast wel goed
Weidebloem schreef:Kirsha schreef:Wat leukIk weet vrij weinig van dressuur (het interesseert me eerlijk gezegd ook niet) maar ik kan iedereen aanraden om goede begeleiding te zoeken, zeker als er een eigen paard komt! En verder lijkt me het belangrijkste dat ze er plezier in heeft, maar dat komt vast wel goed
Het gaat om een springpaardje
en laat hem goed keuren