Ervaringen mentale training/sportpsycholoog?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nsvc

Ervaringen mentale training/sportpsycholoog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 18:00

Ik weet niet zeker of dit hier juist staat?

Ik zal kort even mijn vraag uitleggen:
Naar aanleiding van wat problemen wat betreft het paardrijden,ben ik opzoek gegaan naar een mogelijk oplossing. Zo kwam ik terecht bij sportpsycologie en mentale trainingen.
Nu ben ik erg benieuwd naar ervaringen en/of jullie mening hierover. En of jullie weten waar dit mogelijk is? Heb op internet al gezocht en kwam o.a. Sanne beijerman tegen.

Ik hoop dat iemand mij wat meer hierover kan vertellen :) !

brighteyes85

Re: Ervaringen mentale training/sportpsycholoog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 18:06

Dat is afhankelijk van het probleem. Vaak zie je bij topsporters vaak dat ze begeleid worden door een sportpsycholoog. Het beste kun je het probleem voorleggen aan de sportpsycholoog en aan hem/haar vragen of zij jou kan helpen met het probleem.

Nsvc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 10:03

brighteyes85 schreef:
Dat is afhankelijk van het probleem. Vaak zie je bij topsporters vaak dat ze begeleid worden door een sportpsycholoog. Het beste kun je het probleem voorleggen aan de sportpsycholoog en aan hem/haar vragen of zij jou kan helpen met het probleem.

Ja mijn probleem wordt vaak wel genoemd bij waarvoor mentale training is. Bedankt!