Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjoow schreef:Ayasha schreef:Dat het een keer klaar moet zijn met dat gezeik over jury's die "de pik" hebben op Nederland.
Maar je vind het niet raar, dat er 1 jury is die gewoon zo ontzettend afwijkt in haar score van de overige jury's?
Ayasha schreef:Dat het een keer klaar moet zijn met dat gezeik over jury's die "de pik" hebben op Nederland.
Ayla_4Ever schreef:Ayasha schreef:Dat het een keer klaar moet zijn met dat gezeik over jury's die "de pik" hebben op Nederland.
Als Nederland zo zou doen. Dan is Duitsland in alle staten. Ik vind die Duitser belachelijk. Gun Anky iets hoger, het is de allerlaatste keer. Zouden wij zo bij Totilas&Rath of wie dan ook(Duitsers) doen. Ai,aiai,![]()
![]()
![]()
Dan zijn we nog niet jarig. Anky zelf had ook gevraagt of ze op kondne houden met dan domme Rollkur gedoe. Moet je haar zo afstraffen? [size=]Sjef moet Totilas & Rath eigenlijk niet meer trainen!!!!! Boontje komt om z'n loontje!!!![/size]
Ayla_4Ever schreef:Ayasha schreef:Dat het een keer klaar moet zijn met dat gezeik over jury's die "de pik" hebben op Nederland.
Als Nederland zo zou doen. Dan is Duitsland in alle staten. Ik vind die Duitser belachelijk. Gun Anky iets hoger, het is de allerlaatste keer. Zouden wij zo bij Totilas&Rath of wie dan ook(Duitsers) doen. Ai,aiai,![]()
![]()
![]()
Dan zijn we nog niet jarig. Anky zelf had ook gevraagt of ze op kondne houden met dan domme Rollkur gedoe. Moet je haar zo afstraffen? [b]Sjef moet Totilas & Rath eigenlijk niet meer trainen!!!!! Boontje komt om z'n loontje!!!!
verootjoo schreef:Als je niet tegen jurysport kan moet je geen jurysport gaan doenmaar gaan springen, of nog beter; zwemmen oid waar de scores echt maximaal objectief zijn. Jurysport is nu eenmaal nooit 100% objectief, omdat iedereen vanuit een ander perpectief kijkt en omdat toch iedereen een ander idee kan hebben van een perfecte oefening. Door 7 jury's te plaatsen op elk een andere letter van de bak vind ik al erg geobjectiveerd
noorhermans1 schreef:Ayla_4Ever schreef:
![]()
![]()
Dan zijn we nog niet jarig. Anky zelf had ook gevraagt of ze op kondne houden met dan domme Rollkur gedoe. Moet je haar zo afstraffen? [b]Sjef moet Totilas & Rath eigenlijk niet meer trainen!!!!! Boontje komt om z'n loontje!!!!
ze mogen anky niet hoger geven omdat dit haar laatste x is!
Als Nederland zo zou doen. Dan is Duitsland in alle staten. Ik vind die Duitser belachelijk. Gun Anky iets hoger, het is de allerlaatste keer. ]