Zitten dravers lekker?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roombolletje

Zitten dravers lekker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 17:56

Heeee,,

Ik vroeg me af of dravers lekker zitten qua hoog opgooien ofzo?!
Ik ben opzoek naar een (nieuwe) leuke eigenpony.
Ik heb wel een aantal leuke dravers gezien, maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat deze beesjes verschrikkelijk hoog opgooien en dus niet lekker zitten...xd

Xxxxx /3

mang

Re: Zitten dravers lekker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:58

De galop is over het algemeen heel vlak en zit dus super lekker.

De draf heb ik gehoord dat ze heel vlak zijn over het algemeen. Echter is mijn draver daarin een uitzondering want die is echt niet uit te zitten in draf :P

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:59

hallo roombolletje.

Jij bent opzoek naar een eigen paardje maar we weten verder niks van jou dus kunnen we je ook niet helpen.
Zou je misschien wat meer over je ervaring enzo kunnen vertellen?
Heb je paardrijles? Hoe lang rijd je al?

Ik rijd nu zelf op een draver en vind het zelf behoorlijk pittige paarden. Ik vind niet dat ze heel erg hoog opgooien maar dat verschilt per paard en niet per ras.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:02

Joolien schreef:
Ik denk dat je je niet druk moet maken of ze hoog opgooien, maar eerder of een draver wel geschikt is. Ze zijn misschien lekker goedkoop maar moeten vaak nog omgeschoold worden en dat is best lastig, daar moet je of de nodige ervaring of de juiste hulp bij hebben. Ik zou voor jouw leeftijd eerder kijken naar een brave E-pony ofzo, daar kun je veel meer van leren :)

LoveXenH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:40

die van mijn heeft een super lekkere galop maar de draf is echt bagger qua doorzitten

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:17

Het is net als met stoelen. De ene wel, de andere niet.

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:22

Persoonlijk vind ik de galop van de dravers waar ik op heb gezeten heel erg vlak. Dat vind ik erg lekker zitten. De draf was weer een ander verhaal. De ene draver gooide bij mij erg hoog op en zat niet erg lekker door, behalve als je haar wat meer bij elkaar reed. De andere was echter wat vlakker en zat daardoor ook lekkerder.

Over een eigen pony: Ik zou op zoek gaan naar een paard of pony met een bepaald karakter en niet specifiek naar een ras.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:26

Éen topic met dezelfde vraag is genoeg ;)