Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. xSiep schreef:Pletje123 schreef:Ik train liever thuis extra, dan dat ik 30 wp's rijd. Want dat is mega duur en ik neem van dat geld liever lesDus als ik 10 wp's heb ga ik over of ik train thuis nog door en ga dan over.
Inderdaad
.
dan worden de combinaties correct(er) opgeleid én beoordeeld. Equimotion schreef:Ik vraag me wel eens af of het systeem van winstpunten sprokkelen wel zo goed is. Je wordt nu als het ware gestimuleerd om 60% te rijden. Er is een grote groep ruiters die promoveert omdat ze de punten bij elkaar hebben, niet omdat ze het gevoel hebben dat ze in een hogere klasse thuishoren en daar klaar voor zijn.

Pletje123 schreef:Er lopen al genoeg mensen vast in bijv de L2, een relatief laag niveau. Als we de boel nog strenger zouden maken, dan demotiveer je een hoop ruiters en amazones. En met welk doel?
Je kunt beter investeren in het correct opleiden van instructeurs en juryledendan worden de combinaties correct(er) opgeleid én beoordeeld.
. Lukt dat niet, dan thuis nog maar even oefenen voor ik weer ga starten.